شناسهٔ خبر: 18182636 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

پوشش لحظه به لحظه دیدار استقلال - التعاون

صاحب‌خبر -
استقلال و التعاون از ساعت 19 رو در روی هم قرار می گیرند.
به گزارش جهان نيوز؛ در چارچوب هفته دوم مرحله گروهی رقابت های بیگ قهرمانان اسیا در گروه B تیمهای استقلال تهران و التعاون عربستان از ساعت 19 در ورزشگاه سلطان قابوس عمان رو در روی هم قرار می گیرند. 
با گزارش زنده و لحظه به لحظه این دیدار همراه کاپ باشید:

هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت: 19 
ورزشگاه: سلطان قابوس
داور: داور وسط: کیمورا هیرویاکی،  کمک ها:  ناگی توشی واکی و ائچی شینجی

ترکیب استقلال 
سید مهدی رحمتی، لئوناردو پادوانی، رابسون جانواریو، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، امید ابراهیمی، امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصاری، محسن کریمی و وریا غفوری.
سرمربی: علیرضا منصوریان
 
ترکیب التعاون
 سلطان الغامدی، ریکاردو، طلال عبسی، عبدالرحمن برکه، جهاد حسین، محمد ابو سبعان، نایف موسی، محمود معاذ، حسن ندیای، لوییز سان مارتین و احمد الزین
سرمربی: گالسا

18:35/ اندک هواداران استقلالی به تشویق بازیکنان این تیم می پردازند. نکته جالب این است که بلندگوی ورزشگاه به سه زبان ایرانی، عربی و انگلیسی صحبت می کند.
18:33/ در فاصله حدود 30 دقیقه تا آغاز بازی همچنان استدیوم سلطان قابوس تقریبا خالی از تماشاگر است و تماشاگری برای تماشای این مسابقه به ورزشگاه نیامده است.
18:30/ ترکیب شمایتک دو تیم. استقلال از 2-4-4 به 1-3-2-4 تغییر سیستم داد.
س
18:25/ نکاتی از ترکیب امروز استقلال:تیم فوتبال استقلال تهران با سه تغییر نسبت به دیدار مقابل الاهلی در برابر التعاون قرار می گیرد.
در ترکیب امشب آبی پوشان وریا غفوری، محسن کریمی و جابر انصاری جایگزین بهنام برزای ، فرشید اسماعیلی و علی قربانی شدند. همین سه تغییر باعث شده مجموع سن بازیکنان داخل زمین آبی پوشان تهرانی 8 سال افزایش پیدا کند و میانگین سنی تیم از 26/18 به 26/90 افزایش پیدا کند.
مانند بازی های قبلی امید نورافکن با 19 سال جوان ترین و مهدی رحمتی با 34 مسن ترین بازیکن داخل زمین استقلال به حساب می آیند.
18:20/ بازیکنان در فاصله 40 دقیقه تا آغاز بازی وارد ورزشگاه شدند و بدن های خود را گرم کردند.
18:10/ هوای مسقط 23 درجه بالای صفر است.
 

نظر شما