شناسهٔ خبر: 18177382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ قهرمانان آسیا

بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران: صعود استقلال در گرو پیروزی مقابل التعاون است

تهران - ایرنا - دروازه بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران گفت: مصاف استقلال تهران مقابل التعاون عربستان در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا، حکم صعود یا سقوط آبی پوشان پایتخت را دارد.

صاحب‌خبر -

«نیما نکیسا» روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص دیدار امروز استقلال مقابل التعاون عربستان افزود: اگر استقلال در مصاف با نماینده عربستان پیروز شود به عنوان تیم برتر خود را در گروه اول لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا معرفی می کند تا به صعود امیدوار باشد.
وی گفت: در لیگ قهرمان باشگاه های آسیا هر تیمی اجازه کسب یک شکست یا دو تساوی را دارد ولی از دست دادن امتیازهای بیشتر صعود تیم را با مشکل مواجه می کند. با این حال استقلال به قول علیرضا منصوریان سرمربی تیم در زمان خوبی شکست خورد.
نکیسا افزود: البته باید بگویم آبی پوشان به رغم شایستگی در دیدار قبلی خود مقابل الاهلی امارات شکست خوردند و دریافت دو گل در دقایق پایانی دو نیمه، نشان دهنده حرفه ای عمل نکردن آنها برای حفظ نتیجه تساوی بود.
دروازه بان سابق تیم های پاس و پرسپولیس ادامه داد: با این حال در دیدار مقابل الاهلی تعویض های به موقع سرمربی تیم و تغییرات در خط هافبک و دفاع می توانست از شکست جلوگیری کند.
وی با ابراز امیدواری برای موفقیت چهار تیم حاضر در لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا گفت: تیم استقلال خوزستان به رغم مشکلات مالی در لیگ برتر فوتبال، نتیجه خوبی در نخستین دیدار خود گرفت. همچنین تیم های پرسپولیس و ذوب آهن هر چند در دیدارهای نخست خود مساوی کردند، اما عملکرد خوب آنها مقابل رقبا امید بخش موفقیت در دیدارهای آینده است.
وی در خصوص عملکرد بازیکنان جوان استقلال گفت: اگر هیات مدیره و باشگاه استقلال همچنان به کادر فنی و بازیکنان تیم اعتقاد داشته باشند، قطعا آبی پوشان با کسب تجربه و توان بالای جسمی در سال های آینده به قدرت فوتبال باشگاهی در آسیا تبدیل خواهند شد.
تیم فوتبال استقلال تهران امروز دوشنبه در دوین دیدار آسیایی خود از ساعت 19 در وزرشگاه سلطان قابوس شهر مسقط مقابل التعاون عربستان صف آرایی می کند.
ورزشی**9029**
مصاحبه: محمد مهدی موذن**انتشاردهنده:علی خورسندی

انتهای پیام /*

نظر شما