شناسهٔ خبر: 18173697 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

طرح بدهی سالیان گذشته دستگاه ها در لایحه بودجه 96 قابل قبول نیست

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس از طرح بدهی سالیان گذشته دستگاه ها در لایحه بودجه 96 انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، نادر قاضی پور در نشست علنی صبح امروز (دوشنبه، 9 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده 79 آئین نامه داخلی مجلس گفت: در جلسه امروز مجلس برخی نمایندگان مطالبی را در خصوص بنده اعلام کردند اما باید تاکید کنم که در تذکراتی که طی جلسه دیروز و امروز مجلس مطرح کردم نامی از نمایندگان برده نشده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر دستگاهی بدهی خود را پرداخت کند باید تشویق و اگر این کار صورت نگیرد باید مجازات شود ضمن اینکه در لایحه بودجه مواردی از بدهی های دولت مطرح شده که مربوط به سال 83 است این در حالی است که لایحه بودجه سال 96 هم اکنون مورد بررسی نمایندگان است بنابراین باید سوال کرد که چرا دولت بدهی های دستگاه ها مربوط به سالیان پیش را در لایحه بودجه، آن هم به نرخ همان مقطع مطرح کرده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته پیشنهادی مبنی بر مساعدت نسبت به بودجه بهزیستی مطرح شد، افزود: اما نمایندگان با این پیشنهاد مخالفت کردند و نسبت به این پیشنهاد تذکرهایی از سوی بنده در مجلس مطرح شد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام دولت در طرح بدهی دستگاه ها مربوط به سال 83 در لایحه بودجه 96 قابل قبول نیست./

پایان پیام

نظر شما