شناسهٔ خبر: 18173598 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خبرهای کوتاه از استان لرستان

خرم آباد - ایرنا - رئیس اداره راهداری و حمل نقل شهرستان دلفان گفت: از ابتدای فصل بارشهای زمستانی تاکنون بیش از پنج میلیون متر مکعب عملیات برف روبی در این شهرستان انجام شده است.

صاحب‌خبر -

نا صر خوشرو روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه 35 نفر از راهداران به همراه 31 دستگاه ماشین الات سبک و سنگیین در این ایام در محورهای اصلی روستایی و عشایری شهرستان فعالیت داشته اند ، افزود: از ابتدای فصل زمستان تاکنون برای جلوگیری از یخبندان جاده ها 2 هزار و 800 تن شن و ماسه نیز مصرف شده است.
در شهرستان دلفان 130 کیلومتر راه اصلی و 900 کیلومتر راه روستایی وجود دارد.

**رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت لرستان گفت: سه واحد صنفی متخلف در شهرستان خرم آباد با تشکیل پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 142 میلیون ریال به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.
رضا صفی خانی افزود: در بازرسی از واحدهای صنعتی خوراک دام و طیور شهرستان سلسله 2 واحد به علت تقلب در تولید کنستانتره دامی متخلف شناخته شدند که پرونده تخلفاتی به میزان 124 میلیون و 150 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
وی ادامه داد: همچنین براساس شکایت رسیده و بازرسی به عمل آمده، سرپرستی یکی از بانک های شهرستان خرم آباد به علت گرانفروشی یک دستگاه خودپرداز متخلف شناخته شده و پرونده تخلفاتی به میزان 184میلیون 200 هزار ریال تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

** طی حکمی از سوی مدیرعامل شرکت آبفای استان لرستان ، شهاب محمودی به سمت رییس جدید شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر منصوب و در مراسمی معرفی شد.
در این مراسم از خدمات یک سال و چهار ماهه شمس الدین صارمی نژاد مدیریت سابق شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر قدردانی و شهاب محمودی به عنوان رییس جدید این شرکت معرفی شد.
شهاب محمودی دارای 22 سال مسوولیت در شرکت آب و فاضلاب شهری پلدختر و دارای لیسانس مدیریت بازرگانی و دانشجوی مهندسی عمران و مسوولیت های مختلفی از جمله امور مشترکین ،حسابدار ، کارپرداز و کمک کارشناس مالی ، کارشناس برنامه ریزی و به مدت دو سال جانشین مدیر را در کارنامه کاری خود دارد.
7272/7270/3210/6060
خبرنگاران: علی معظمی - فاطمه مهرابی - محمد یاراحمدی **انتشاردهنده:محمد علیدوستی

انتهای پیام /*

نظر شما