شناسهٔ خبر: 18158330 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

لزوم آمادگی قم برای استقبال از زائران و مسافران نوروزی

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها بر ضرورت برآورده کردن انتظارات زائران و مسافران نوروزی متناسب با جایگاه شهر مقدس قم تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

لزوم آمادگی قم برای استقبال از زائران و مسافران نوروزیبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، حجت الاسلام و المسلمین سعیدی در دیدار امروز اعضای ستاد تسهیلات زائران با اشاره به جایگاه شهر قم به عنوان حرم اهل بیت و خاستگاه انقلاب اسلامی گفت: زائران و مسافران از قم، دیدنی ها و شنیدنی ها و ارزش های منحصر و خاص آن و تقویت هویت دینی را انتظار دارند.

تولیت آستان مقدس قم با بیان اینکه علاوه بر امکانات اسکان،حفظ چهره شهر و فعالیت های فرهنگی و ارزشی در تشویق مسافران به ماندن بیشتر در شهر موثر است برهم افزایی و هماهنگی هر چه بیشتر دستگاههای خدمات رسان و تقویت نظارت بر فعالیت ها و خدمات آنها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به تقارن ولادت حضرت زهرا سلام الله علیها و امام خمینی ره با ایام نوروز،تقویت برنامه های متناسب با شان آنان را ضروری خواند.

حجت الاسلام و المسلمین سعیدی تصریح کرد: اصناف و کسبه قم هم باید حضور مسافران و زائران نوروزی را فرصتی مغتنم برای معرفی حرم اهل بیت بدانند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) همچنین بر نظارت دقیق بر فعالیت ها و خدمات نوروزی به مردم تاکید کرد.

نظر شما