شناسهٔ خبر: 18132825 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بازیکن نفت و گاز گچساران

آقای گل هندبال: باید به صدر جدول بازگردیم

71552

بازیکن تیم هندبال نفت و گاز گچساران معتقد است که مدیر آینده هندبال در درجه اول باید اسپانسر خوبی جذب کند تا سطح لیگ برتر ارتقا یابد و لژیونرها هم به ایران بازگردند.

صاحب‌خبر -

محمد قاسمی آقای گل سال ۹۴ است و افتخار حضور در تیم ملی هندبال ایران را داشته است. او در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد سطح لیگ برتر هندبال جاری اظهار کرد: لیگ امسال از لحاظ کیفیت بسیار خوب بود و بازی‌ها پایاپای دنبال شد. میان تیم اول جدول و تیم قعرنشین اختلاف امتیاز زیادی وجود نداشت. مدت برگزاری بازی ها بهم بسیار نزدیک بود که ممکن است در نگاه اول برای ما بازیکنان این کوتاهی رقابت‌ها در چهار ماه خوب به نظر آید اما احتمالا این موضوع برای ملی‌پوشان و تیم ملی ثمره خوبی نخواهد داشت.

 بازیکن گوش راست نفت و گاز گچساران در مورد کسب عنوان قهرمانی برای تیم اش در این دوره از رقابت‌های لیگ برتر بیان کرد: تا پایان لیگ برتر هنوز سه هفته دیگر باقی است و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. ما تمام تلاش خود را برای کسب عنوان قهرمانی خواهیم داشت و امیدوارم در این هفته‌های پایانی نیز همانند سیزده هفته اول خوش بدرخشیم و به صدر جدول بازگردیم و قهرمان شویم.

محمد قاسمی آقای گل هندبال و بازیکن نفت و گاز گچساران

تیم نفت‌ و گاز گچساران در سال گذشته در جام باشگاه های آسیا به مقام چهارم دست یافت. با توجه به اینکه در سال گذشته دو سهمیه برای ایران در این جام وجود داشت،  احتمال حضور گچساران در این رقابت‌ها زیاد است. بازیکن این تیم در مورد ارتقای چهارمی خود در جام باشگاه‌های آسیا، گفت‌: بحث باشگاه‌های آسیا با توجه به تجربه من کلاس بالایی دارد. تیمی که می‌خواهد در این مسابقات شرکت کند باید آمادگی کافی داشته باشد. با حمایت مسئولان تیم نفت و جذب بازیکن کمکی بیشتر، ۱۰۰ درصد می‌توانیم عملکرد بهتری در جام باشگاه‌های آینده داشته باشیم و در تجربه دوم خود قطعا بهتر ظاهر خواهیم شد.

او در مورد انتظاراتش از رییس آینده فدراسیون خاطرنشان کرد: امیدوارم هر شخصی که به عنوان رییس فدراسیون انتخاب می‌شود بتواند اسپانسرهای خوبی را جذب کند تا تیم‌های خوب و بیشتری در لیگ حاضر شوند و سطح لیگ ارتقا یابد که با این اتفاق بازیکنان ایرانی که به عنوان لژیونر در کشورهای دیگر بازی می‌کنند به ایران بازگردند و سطح هندبال ایران بالاتر رود.

محمد قاسمی آقای گل هندبال و بازیکن گوش راست نفت و گاز گچساران

انتهای پیام

نظر شما