شناسهٔ خبر: 18131388 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث-قدیمی | لینک خبر

6 ماه حمله به پرسپولیس/ این جملات بار «حقوقی» ندارد؟

شبکه های اجتماعی نظر سنجی گفتگوی هفته نامه اين فصل پرسپوليس تقريبا از همان ابتداي راه خرجش را از رقبا جدا كرد و توانست خودش را به عنوان مدعي اول كسب عنوان قهرماني مطرح كند.

صاحب‌خبر -
 اين فصل پرسپوليس تقريبا از همان ابتداي راه خرجش را از رقبا جدا كرد و توانست خودش را به عنوان مدعي اول كسب عنوان قهرماني مطرح كند. همين مساله حساسيت‌هاي زيادي را به دنبال آورد و باعث شد در مقاطع مختلف، اتهامات گوناگوني به اين تيم وارد شود. امسال خيلي از بازيكنان، مربيان و مديران تيم‌هاي رقيب به طرز عجيب و بي‌سابقه‌اي به پرسپوليس تهمت زده‌اند و عجيب اينكه هيچكدام از اين موضع‌گيري‌ها توسط خود باشگاه و يا فدراسيون فوتبال مورد پيگيري حقوقي قرار نگرفته است. طبعا اگر اين مسايل نادرست باشد، آقايان بايد برخورد كنند تا اتهام‌زني بدون سند تبديل به رويه و عادت نشود. با اين حال هرگز جلوي اين مساله گرفته نشده تا جريان مزبور همچنان ادامه داشته باشد. همين هفته گذشته و بعد از بازي پرسپوليس و سپاهان، احسان حاج‌صفي آخرين نفري بود كه حرف‌هاي مشكوك و قابل پيگيري عليه صدرنشين فعلي ليگ برتر به زبان آورد. بخش كوچكي از اين قبيل اظهارنظرها را به نقل از خبرگزاري‌هاي رسمي بخوانيد:

 

- سیروس پورموسوی (سرمربی استقلال خوزستان): امروز همه ایران بسیج شده‌اند تا پرسپولیس به قهرمانی برسد. این تیم از تمام امکانات استفاده می‌کند. می‌خواهم بگویم نگران بازی با پرسپولیس نیستیم بلکه نگران کم‌لطفی‌ها هستیم.

- فرزاد حاتمی (مهاجم تراکتورسازی): همه تلاش می کنند پرسپولیس قهرمان شود. این فوتبال را  لجن گرفته و باید آب بیاید تا این لجن ها را بشوید.

- علی دایی (سرمربی نفت تهران): خیلی‌ها می‌خواستند پرسپولیس را در لیگ قهرمان کنند و  استقلال را در جام حذفی اما همه نقشه‌های آنها به هم خورد.

- محسن فروزان (دروازه‌بان صبا): پیروزی حق ما بود. در نیمه اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد و گل دوم آنها را نیز داور تقدیم‌شان کرد. بهتر است هر بازی که به زمین می‌آیند داور نتیجه را سه بر صفر به نفع آنها اعلام کند تا دیگر لازم نباشد ما به زمین بیاییم.

- احسان حاج‌صفی (کاپیتان سپاهان): در بازی که راحت می‌توانستیم پیروز شویم، داور بازی را برای  پرسپولیس درآورد. به کمیته داوران تبریک می‌گویم که بهترین داورش را برای این بازی گذاشت.

- محمد نوری (پیشکسوت استقلال): همه می‌گویند فدراسیون هم دوست دارد امسال پرسپولیس  قهرمان شود. هرچند این حرف تکراری است اما من هم این حرف تکراری را می‌زنم. متاسفانه به نظر می‌رسد که این مساله واقعیت داشته باشد.

نظر شما