شناسهٔ خبر: 18121265 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماز جمعه امروز در شهرستان های فارس

حمایت از انتفاضه فلسطین و تاکید بر رفع مشکلات مردم مهمترین بخش سخنرانی امروز ائمه جمعه استان فارس بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما،مرکز فارس، حجت الاسلام ابراهیمی امام جمعه فراشبند به 9 اسفند روز حمایت از حقوق مصرف کنندگان اشاره کرد و گفت : باید در تولید و عرضه محصولات مسائل شرعی و قانونی به بهترین شکل ممکن رعایت شود .

حجه الاسلام صالحی امام جمعه موقت سده با اشاره به 9 اسفند سالروز تاسیس بنیاد جانبازان و مستضعفان بفرمان امام راحل گفت : مسوولان باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه همت و تلاش کنند .

حجت الاسلام بشارت امام جمعه میمند با اشاره به نزدیک شدن به ایام عید از مردم خواست کالای ایرانی خریداری کنند تا اشتغال جوانان با مشکل مواجه نشود و اقتصاد رونق بگیرد.

حجت الاسلام موسوی امام جمعه ایزدخواست با اشاره به هشتم اسفند روز امور تربیتی و تربیت اسلامی گفت : محیط خانواده ، مدرسه و دانشگاه نقش بسزایی در تربیت فرزندان با آموزه های اسلامی دارند .

حجت الاسلام خاوری امام جمعه استهبان هم به روز امور تربیتی اشاره کرد و گفت: جامعه نیاز به انسان های توانمند ، متخصص و مومن دارد تا توسعه کشور دلسوزانه و مجاهدانه پیش رود .

حجت الاسلام روانبخش امام جمعه بنارویه با اشاره به سیلاب در جنوب استان و خسارت مردم این مناطق از مسوولان خواست همه توان و امکانات خود را برای کمک به این مردم بکارگیرند .

حجت الاسلام صفری امام جمعه اشکنان هم به مشکلات مردم سیل زده جنوب استان اشاره کرد و گفت : باید اقدام جدی و اصولی در ساخت و سازها و اصلاح شبکه های زیرساختی این مناطق صورت گیرد .

حجت الاسلام شیخعلی امام جمعه موقت آباده طشک با انتقاد از توقف ساخت بیمارستان32تختخوابی آباده طشک از مسوولان علوم پزشکی استان خواست تا برای ادامه ساخت این بیمارستان اقدام کنند .

حجت الاسلام دسترنج امام جمعه رونیز استهبان با ایام سوگواری بانوی دوعالم اشاره کرد و گفت: اخلاق، رفتار و سبک زندگی حضرت فاطمه سلام الله علیها الگوی بی بدیلی برای همگان است .

حجت الاسلام سمتی امام جمعه نوبندگان هم گفت: سبک زندگی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها در علم و معرفت ، سیاست و ولایت پذیری راهنمای همه حق طلبان عالم است.

حجت الاسلام میرشکاری امام جمعه مزایجان از مردم خواست با نزدیک شدن به ایام عید محرومان و نیازمندان جامعه را از یاد نبرند و تلاش کنند با کمک های خود آنان نیز عید خوبی داشته باشند .

حجت الاسلام وفادار امام جمعه ی موقت خشت از مسوولان کشور خواست مثل گذشته با قاطعیت در دیپلماسی خارجی عمل کنند و مقابل خواسته های نابجا و زیاده خواهانه آنان شجاعانه بایستند .

حجت الاسلام روحانی امام جمعه خفر به بارندگی های اخیر در استان اشاره کرد و گفت باید شکرگذار رحمت الهی باشیم چون بسیاری از مناطقی که سال ها از خشکسالی رنج می بردند جانی دوباره گرفتند .

حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه فسا با اشاره به وقوع سیلاب در این شهرستان از مسوولان خواست تلاش کنند با تمهیدات و اقدامات مناسب خسارات مردم جبران شود .

حجت الاسلام زعیم امام جمعه صغاد با اشاره به روز امور تربیتی از مسوولان و خانواده ها خواست زمینه را برای تربیت اسلامی فرزندان در تمام امورات بیش از گذشته فراهم کنند .

 شیخ ابونجمی امام جمعه اهل سنت خنج با بیان اینکه ساخت راه دیک اشکان که خنج را به جهرم وصل می کند سرعت خوبی ندارد از مسوولان خواست در ساخت این راه به کمک مردم بیایند.

حجت الاسلام احمدی امام جمعه مرودشت از مسولان خواست با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز برنامه های فرهنگی را طوری ترتیب دهند که همسو با ارزشهای دینی باشد .

  حجت الاسلام صباحی امام جمعه خرامه از مسوولان علوم پزشکی فارس برای راه اندازی بخش های رادیولوژی و سونوگرافی بیمارستان این شهرستان قدردانی کرد .

حجت الاسلام پردل امام جمعه بخش پاسارگاد از مسوولان خواست تا نسبت به ایجاد اشتغال ، خروج کشور از رکود اقتصادی و حمایت از تولیدکنندگان داخلی اقدام جدی کنند .

حجت الاسلام کراماتی امام جمعه موقت مهر با اشاره به اظهارات سخیف وزیر خارجه عربستان سعودی در اجلاس امنیتی مونیخ آلمان گفت : آل سعود ایجاد کننده و حامی تروریسم در منطقه است .

 
 

نظر شما