شناسهٔ خبر: 18119882 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انقلاب اسلامی ایران ،مایه زمین گیر شدن آمریکا

بدعهدی آمریکا و غرب چیز تازه ای نیست که ما را متعجب کند

صاحب‌خبر -
امام جمعه موقت رشت ، انقلاب اسلامی ایران را مایه زمین گیر شدن امریکا دانست.
 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده ، در خطبه های نماز جمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی این شهر با اشاره به اینکه ایران اسلامی ، آمریکا و سیاست های استکباری اش را زمین‌ گیر کرده است ، افزود : غرب برای پیش بردن جنگ نرم و فرهنگی سرمایه گذاری زیادی کرد اما با حفظ ارزش های اسلامی و انقلابی است که میتوان در این نبرد پیروز و سربلندشد.
خطیب جمعه رشت ، فرارسیدن آخرین روزهای سال و نزدیک شدن به سال جدید را بهانه ای برای تصمیم های جدید دانست و گفت : با برنامه ریزی درست و اندیشیدن تمهیدات لازم برای سال آینده در کنار تلاش مضاعف مسوولان می توان در عرصه های مختلف به ویژه در بخش اقتصادی و کنترل قیمت ها مردم را راضی کرد.
وی بااشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید بر اینکه ایشان شرایط مردم را نظاره و عملکرد مسوولان را رصد می‌کنند، افزود : رهبرمعظم انقلاب نکته‌های مختلفی در نحوه خدمت‌رسانی به مردم اعلام کردند ومردم هم انتظارداشتند پس از برجام مشکلات زیادی در جامعه برطرف شود اما این امر محقق نشده است.
حجت الاسلام والمسلمین شفیعی زاده ، به هشدارهای رهبر معظم انقلاب درباره امریکا و بدعهدی هایش اشاره و خاطرنشان کرد : بدعهدی امریکا و غرب چیز تازه ای نیست که ما را متعجب کند و بارها و بارها دروغ گویی و تزویر غربی ها به همه ثابت شده است.
امام جمعه موقت رشت ، استفاده ازآمارواطلاعات دقیق و درست را یکی از عوامل رضایت و همراهی با مردم عنوان کرد وگفت : مشکل تورم و گرانی درکنار معضل بیکاری از دغدغه های اصلی مردم و خانواده هاست.
وی درادامه به حضور پرشورمردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره کرد و افزود : همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند ، حضور گسترده وچشمگیر مردم مسوولیت دست اندرکاران و خدمت رسانان به آنان را بیشتر و سنگین تر و دشمنان را بیش از پیش ناامید کرد.
خطیب جمعه رشت ، با قدردانی از صدا و سیما در انعکاس نیازها و مشکلات مردم گفت : درهنگام وقوع حوادث و اتفاقات ناخواسته ، مسوولان ضمن ابراز همدردی با مردم باید در صحنه حاضر باشند وبا تلاش مضاعف برای رفع نیازها ومشکلات قشرهای گوناگون گام بردارند و صدا و سیما میتواند از ظرفیت بالای خود درانعکاس به موقع و دقیق نارسایی ها به مدیران ومسوولان نقش موثری ایفاکند.     

نظر شما