شناسهٔ خبر: 18119872 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

خداداد عزیزی:

باید برای بینی شکسته بازیکنمان پول جمع کنیم!

سرمربی تیم سیاه جامگان بعد از باخت به تراکتورسازی از وضعیت این تیم به شدت انتقاد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، خداداد عزیزی پس از شکست تیمش مقابل تراکتورسازی اظهار داشت: وقتی ۲ هفته است که زمین چمن نداشته‌ایم راجع به چه مساله فنی صحبت کنم؟ بازی مساله فنی خاصی نداشت.

وی درباره نظرش درباره ادامه لیگ گفت: ادامه ای نمی بینم . خسته شدم و دیگر حال حرف زدن ندارم‌. ۲۰ درصد گرفته اند و برخی می گویند دیگر نمی آیند.خیلی ها از استانداری تا شهرداری گفتند پول می دهیم اما ما که چیزی ندیدیم.

عزیزی افزود:تا اینجای کار با خنده و شوخی و رفاقت تیم را کشیدیم. زور ندارم و صدایم گرفته است. نفت با ۵۰‌درصد اعتصاب می کند بازیکن من چند هفته دوام بیاورد؟

وی درباره داوری بازی امروز بیان داشت:خدا خورشیدی،داور بازی  را خیر دهد که حاتمی دماغ بازیکن من را شکسته و وقتی بازیکن من برای خونریزی بیرون آمده حاتمی گل را به ثمر می رساند.دستانم بالاست و خیلی سعی کردم این حرف را نزنم. هرچه می گویم از همان ناحیه گل می خوریم. می گویند پول نگرفته ایم و تمرکز نداریم.

وی در خصوص بی پولی تیمش گفت: مصطفی احمدی از کردستان اینجا آمده که پول دربیاورد. هوادار امده دستش را می بوسم. مشکل ما هوادار نیست.بازیکن قرارداد دارد و طبق قراردادش پول می خواهد. همه تیم های ایران پول داده اند و اینجا نیست. بازیکنم ۵۰ هزار تومن در کارتش است، چطور یقه بازیکن را بگیرم؟

عزیزی خاطرنشان کرد:امروز جنگ دارا و ندار بود. چقدر بازیکن را در سالن تمرین دهم؟ سه تعویض کردیم هر سه تعویض اجباری بوده. بادامکی و سیف اللهی خسته شدند، خانزاده هم که حالا باید فردا نفری ۲ ۳ هزار تومن جمع کنیم که پول دماغ خانزاده را بدهیم.دیگر خسته شدم و کشش ندارم. ۲ میلیون کلا پاداش گرفتم. پول شام بازیکن را در اهواز دادم. یک بار هم پول دیگری خرج کردم. ۱ میلیون کلا از سیاهجامگان گرفته ام.

نظر شما