شناسهٔ خبر: 18119803 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان رومشکان برگزار شد؛

معاون فرماندار رومشکان: تنظیم بازار از اولویت‌های مهم در شب عید است

طرهانی، با انتقاد از وضعیت توزیع سبد کالا در شهرستان رومشکان، تنظیم بازار را یکی از مسائل حقوق شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ستاد حفظ مصالح عمومی شهروندان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل آسوبان؛ طرهانی معاون فرماندار رومشکان در حاشیه این جلسه، هدف از برگزاری این نشست را ارزیابی چگونگی عرضه مواد غذایی، پوشاک و سایر اقلام مورد نیاز مردم در بازار و جلوگیری از افزایش قیمتها و سوء استفاده های احتمالی افراد سودجو عنوان نمود و گفت: نظارت، کنترل و به ‌ویژه تنظیم بازار از اولویت‌های مهم در شب عید است که این امر عزم و اراده جدی مسوولان را می‌طلبد.

وی با انتقاد از وضعیت توزیع سبد کالا در شهرستان رومشکان، تنظیم بازار را یکی از مسائل حقوق شهروندی دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه ستاد حفظ مصالح عمومی شهروندان است و در این راستا انتظار داریم دستگاه های مربوطه در شهرستان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای توزیع سبد کالا در نوبت دوم تا پایان سال، موضوع را به صورت جدی مد نظر داشته باشند.

رومشکان

 معاون فرماندار رومشکان تاکید کرد: دستگاه های نظارتی بازدید های میدانی خود را به صورت گسترده افزایش داده و در صورت مشاهده هر گونه تخلف چه به لحاظ قیمت یا کیفیت کالا اقدامات قانونی را انجام دهند.

طرهانی تصریح کرد: برای تنظیم بازار شب عید حدود 20 تن پرتقال، 10 تن سیب،30 تن برنج برای شهرستان رومشکان پیش بینی شده است.

وی در ادامه گفت: با توجه به اینکه در ایام پایانی سال تقاضای مردم برای تامین مایحتاج مورد نیاز خود افزایش می یابد، در راستای جلوگیری از سوءاستفاده‌های احتمالی نظارت بر بازار این شهرستان تشدید می شود.

انتهای پیام/

نظر شما