شناسهٔ خبر: 18119766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حاشیه‌های جهان ورزش در هفته‌ای که گذشت

از حرکت جنجالی گریزمان تا محکوم شدن ۱۰ نفر به اعدام

71549

در نخستین روزهای اسفند قتل، اخراج، توهین، اعدام و حرکت های جنجال برانگیز دیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، جهان ورزش در شروع آخرین ماه زمستان با حواشی عجیب و جنجالی همراه بود. حرکت‌های غیرمنتظره برخی از ورزشکاران کم حاشیه از قابل توجه‌ترین اتفاقات هفته بود که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌شود.

دیدار پر حاشیه بارسلونا و لگانس

بارسلونا توانست در هفته بیست و سوم لالیگا به سختی سه امتیاز بازی را برابر لگانس کسب کند. هر دو گل آبی‌اناری‌ها توسط لیونل مسی به ثمر رسید اما این مهاجم آرژانتینی پس گل دوم خوشحالی نکرد که جنجال برانگیز شد. گفته می‌شود دلیل این موضوع، هو شدن بازیکنان و لوییس انریکه بود. هواداران بارسا با سوت‌های اعتراض آمیز به بازی ضعیف تیم‌شان واکنش نشان دادند.

پایان بد برای دروازه‌بانی که ساندویچ خورد

دروازه‌بان ساتن یونایتد در دیدار برابر آرسنال در جام حذفی انگلیس ساندویچ خورد! وین شاو بین دو نیمه و زمان فرا رسیدن وقت شام این کار را انجام داد اما پس از این که فدراسیون فوتبال انگلیس روی شرط بندی برای این حرکت شروع به تحقیق کرد تلخ‌ترین اتفاق برای شاو ۱۱۴ کیلویی افتاد. باشگاه ساتن یونایتد او را اخراج کرد و این پایانی برای دوران بازیگری دروازه بان ۴۵ ساله بود.

گریزمان اشک هوادار آلمانی‌اش را درآورد

اتلتیکومادرید برای برگزاری دیدار با بایرلورکوزن در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به آلمان سفر کرد. بازیکنان قرمز و سفیدپوش هنگامی که می‌خواستند سوار اتوبوس بشوند، اتفاق ناخوشایندی افتاد. دختر آلمانی که پیراهن آنتوان گریزمان را در دست داشت و منتظر امضا شدن آن توسط مهاجم فرانسوی بود، با بی‌توجهی بازیکن اتلتیکو روبه‌رو شد. هوادار آلمانی پس از این اتفاق گریه کرد و پدرش که همراه او بود، نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و گفت: دخترم برای دیدن گریزمان ۲۰۰ کیلومتر را طی کرده بود اما او یک امضا هم نکرد. گریزمان هنگام خروج خودکاری همراه نداشت و در دستانش نوشیدنی مورد علاقه‌اش بود.

جشن تولد به سبک آدریانو

آدریانو بازیکن پیشین تیم اینتر جشن تولد پر سر و صدایی در ریو دوژانیرو  گرفت که ۴۰۰ نفر مهمانش بودند. او برای جشن ۳۵ ساگلی‌اش ۹۳ هزار یورو هزینه کرد.

حرکت زشت سرمربی با سابقه

در دیدار بایرن مونیخ و هرتابرلین کارلو آنچلوتی با دستانش حرکت زشتی را نشان داد که جنجال برانگیز شد. سرمربی بایرن مونیخ به خاطر این که به شدت از بازیکن حریف عصبانی شد، چنین حرکتی را انجام داد. احتمال محرومیت و جریمه برای سرمربی ایتالیایی وجود دارد.

محکوم شدن به اعدام

دادگاه مصر ۱۰ نفر از افرادی که سال ۲۰۱۲ در فینال لیگ شهر پورت‌سعید شورش کرده بودند را به اعدام محکوم کرد. این شورش در دیدار الاهلی و المصری، باعث کشته شدن ۷۴ نفر و زخمی شدن بیش از ۵۰۰ نفر شده بود. آشوب‌های ورزشگاه پورت‌سعید مصر باعث شورش‌های بعدی در شهر قاهره و منجر به مرگ ۱۶ نفر شد.

فروش ماشین

توییت همسر اکسل ویتسل که اکنون در چین بازی می‌کند و با قرارداد گران قیمت ۱۸ میلیون در سال به تیانجین رفته است، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد. همسر این بازیکن بلژیکی در توییترش عکس ماشینش را برای فروش به اشتراک گذاشت و قیمت فورد خود را ۴.۵۰۰ اعلام کرد. کاربران این شبکه نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.

رفتار نامناسب بازیکنان آرسنال در ورزشگاه ساتن یونایتد

در دیدار آرسنال و ساتن یونایتد اتفاق دیگری نیز رخ داد. بازیکنان آرسنال رختکن را به بدترین شکل ممکن کثیف کرده بودند. تیم میزبان از وضعیت رختکن آرسنال عکس‌هایی منتشر کرد تا همه بی‌انضباطی شاگردان آرسن ونگر را ببینند.

کشته شدن هوادار توسط پلیس

پیش از ال‌کلاسیکوی برزیل، یک هوادار کشته شد. زمانی که پلیس در حال اسکورت هواداران کوریتیبا بود، پس از به وجود آمدن همهمه‌ای صدای شلیک شدن به گوش رسید. در این حادثه یک هوادار کشته شد. پلیس اعلام کرد این اتفاق ناخواسته بوده است. مامور مظنون برکنار شد.

بسته شدن درهای ورزشگاه پس از شعارهای نژا پرستانه

ورزشگاه تیم راد بلگراد به خاطر شعارهای نژادپرستانه گروهی از هواداران این تیم به اورتون لوییس در دیدار برابر پارتیزان بسته شد. تماشاگران این هافبک برزیلی را میمون خطاب کردند که این موضوع باعث اشک ریختن لوییس شد.

انتهای پیام

نظر شما