شناسهٔ خبر: 18119123 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مانع اساسی در برابر پروژه‌های رژیم صهیونیستی ضروری است

امام جمعه اهرم گفت: ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه‌های رژیم صهیونیستی ضروری است تا نتواند سرمایه اصلیش را که سیطره بر کل منطقه است اجرا و عملی کند.

صاحب‌خبر -
مانع اساسی در برابر پروژه‌های رژیم صهیونیستی ضروری است
به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، حجت الاسلام عیسی راستگو امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر اهرم با بیان اینکه مراسم عزاداری خیابانی در روز پنجشنبه 12 اسفند مصادف با روز شهادت حضرت فاطمه(س) در شهر اهرم برگزار می‌شود، اظهار داشت: باید برای حفظ حرمت ایام فاطمیه بیش از پیش تلاش و هیات‌های مذهبی در شهرستان علی‌الخصوص شهر اهرم با برگزاری مراسمات مذهبی در شان این ایام بیشتر کوشش کنند.

وی با اشاره به برگزاری ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور گسترده گروه‌های فلطسینی و صدها تن از اندیشمندان کشورهای اسلامی در تهران، افزود: مقام معظم رهبری در این کنفرانس هدف از آغاز اغلب فتنه‌ها و جنگ‌های داخلی و تحمیلی در منطقه را کم‌رنگ‌کردن حمایت از آرمان مقدس فلسطین دانست.

امام جمعه اهرم با اعلام اینکه بحران و جنگ‌های داخلی در کشورهای اسلامی منطقه تنها سبب می‌شود رژیم صهیونیستی از آن سود ببرد، اضافه کرد: دلیل آن نیز واضح است، اگر ما ردپای رژیم صهیونیستی را در این ناآرامی‌ها، ببینیم متوجه می‌شویم که هدفش فراموشی مسئله فلسطین در عرصه جهانی است.

راستگو با بیان اینکه ایجاد مانع اساسی در برابر پروژه‌های رژیم صهیونیستی ضروری است تا نتواند سرمایه اصلیش را که سیطره بر کل منطقه است اجرا و عملی کند، گفت: امروز رژیم صهیونیستی تنها کشوری است که به فکر تسلط بر منطقه است و قطعا اگر مقاومتی صورت نگیرد به تعبیر بنیان‌گذار جمهوری اسلامی‌، حضرت امام خمینی(ره) این غده سرطانی از لبنان تا سوریه و اغلب کشورهای منطقه را فرا خواهد گرفت.

وی افزود: امروز خائنان اصلی آرمان فلسطین، اعراب علی الخصوص دولت وهابی آل‌سعود است که در سالهای گذشته با  رژیم صهیونیستی همکاری داشته و مقاماتشان آشکار با هم دیدار می‌کنند.

امام جمعه اهرم با اشاره به اینکه کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با حضور نخبگان بیش از 80 کشور جهان در شرایطی برگزار شد که ترکیه و عربستان، ادبیات خود را با رژیم صهیونیستی کودک‌کش هماهنگ کرده بودند، افزود: برگزاری کنفرانس حمایت از انتفاضه فلسطین تو دهانی به سیاست‌های آنکارا و ریاض بود که به دنبال کنترل و انزوای جمهوری اسلامی ایران هستند همان طور که سیاست جمهوری اسلامی  باعث شکست سیاست‌های اوباما و غرب شد و جز روسیاهی چیزی عاید اعراب نکرد.

انتهای پیام/ ث

نظر شما