شناسهٔ خبر: 18083445 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

5 کشته و مجروح در دو سانحه رانندگی

در دو سانحه رانندگی در محور جنوب سیستان وبلوچستان 1 نفر کشته و 4 نفر مجروح شدند.

صاحب‌خبر -
5 کشته و مجروح در دو سانحه رانندگیبه گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ یدالله ستوده رییس پلیس راه جنوب سیستان وبلوچستان گفت: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف جرحی مقارن ساعت 10:30 امروز در  حدود ۱۸ کیلومتری کمربندی منطقه آزاد چابهار یک دستگاه سواری پراید با یک دستگاه موتورسیکلت برخورد که بر اثر این سانحه ۲ نفر از سرنشین موتورسیکلت مجروح شدند.

سرهنگ یداللله ستوده افزود : کارشناسان حاضر درمحل علت تصادف را عدم رعایت حق نقدم از طرف راننده سواری پراید تشخیص داده اند.

وی ادامه داد: در سانحه رانندگی  دیگری مبنی بر وقوع یک فقره  تصادف فوتی در ساعت ۱۷:۲۰ عصر امروز در  حدود ۱۵ کیلومتری محور کمربندی ایرانشهر بمپور یک دستگاه سواری تیبا از جاده خارج و واژگون می شود که بر اثر این سانحه راننده تیبا فوت و ۲ نفر مجروح شدند که مجروحین  به مراکز درمانی انتقال یافتند.

رییس پلیس راه جنوب استان افزود: مامورین پلیس راه حاضر در محل علت تصادف را عدم توجه به جلو از طرف راننده تیبا تشخیص داده اند.

گفتنی است: هم وطنان عزیز هرگونه پیشنهاد، انتقاد و تقدیر از عملکرد پلیس را با شماره 197 و هرگونه خبر یا اتفاق را به شماره 110 پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد رسیدگی قرار گیرد.
 
انتهای پیام/ع


نظر شما