شناسهٔ خبر: 17909678 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ يک دنيا انگيزه و اميد بين علي منصور و شاگردانش

دوباره داربي از راه رسيد و يک روز مهم ديگر در تقويم فوتبال ايران رقم خورد. هر چه قدر عنوان شود ديدار استقلال و پرسپوليس هم ديداري مثل ساير بازي ها است و حساسيت ندارد اين اظهارنظر ها را فوتبالي‌ها به هيچ عنوان باور نکرده و قبول ندارند .

صاحب‌خبر -

بهنام معتمدي

دوباره  داربي از راه رسيد و يک روز مهم ديگر در تقويم فوتبال ايران رقم خورد. هر چه قدر عنوان شود ديدار استقلال و پرسپوليس هم ديداري مثل ساير بازي ها است و حساسيت ندارد اين اظهارنظر ها را فوتبالي‌ها به هيچ عنوان باور نکرده و قبول ندارند . امروز از روي سکوها گرفته تا هواداران سرخابي که در خانه داربي را نگاه مي‌کنند و بازيکنان دو تيم که در داخل زمين به ميدان مي‌روند و آنهايي که روي نيمکت سرخابي ها حضور دارند نود دقيقه همه کار مي‌کنند تا پس از سوت پايان بازي تيم محبوب آنها پيروز ميدان شود و برنده کري خواني با رقيب ديرينه شوند. با توجه به حساسيت داربي استقلالي‌ها  48 ساعت قبل از بازي امروز راهي اردو شدند تا از هر نظر زير نظر کادر فني قرار بگيرند. گزارشي از حال و هواي اردوي اين تيم تهيه کرديم که خواندن آن خالي از لطف نيست.

 

حکومت نظامي در اردو

عليرضا منصوريان براي اين که شاگردانش در آرامش کامل قرار داشته باشند و کوچکترين حاشيه‌اي قبل از بازي حساس امروز براي تيمش ايجاد نشود مقررات ويژه‌اي را براي اردوي استقلال در نظر گرفته است. او از حراست هتل خواسته به غير از کادر مديريتي، فني ، بازيکنان ، پيشکسوتان استقلال اجازه ورود هيچ فرد متفرقه‌اي را به منظور ديدار با استقلالي‌ها ندهند. او علاوه بر اين از شاگردان خود هم خواسته تا آنجا که مي‌توانند کمتر در لابي هتل حاضر شوند .

 

موبايل ها جمع آوري شد

عليرضا منصوريان از  آن دسته مربياني است که با شاگردان خود رفاقت مي‌کند و با آنها ارتباط صميمانه‌اي دارد اما در زمان لازم کاملاً چهره جدي به خود گرفته و با جديت و بدون شوخي با فردي کار خود را انجام مي‌دهد. او ديروز در فاصله يک روز مانده تا داربي از شاگردانش خواست موبايل‌هاي خود را تحويل سرپرست تيم دهند تا آنها در تماس‌ها يا حضور در صفحات اجتماعي دچار حاشيه‌اي نشده و افکار شان کاملاً متمرکز داربي باشد.

 

منصوريان در نقش مشاور تغذيه

يکي از موضوعاتي که سرمربي استقلال نظارت ويژه‌اي بر آن دارد برنامه غذايي آبي‌پوشان است.  او حتي در محل پخت وعده هاي غذايي شاگردانش هم حاضر مي‌شود و به شخصه در اين اردوي دو روزه برنامه غذايي تيم را هم خودش تنظيم کرده است.

 

خاطره‌گويي فريبا و عبداللهي

نصرا... عبداللهي و بهتاش فريبا چه زمان بازيگري و چه آن زمان که مثل حالا به عنوان مربي و سرپرست روي نيمکت استقلال حاضر بوده و هستند از داربي ها خاطرات زيادي به همراه دارند. اين دو که حالا بزرگتر تيم هستند جمعه شب بعد از صرف شام دقايقي از خاطرات خود در تقابل با پرسپوليس براي بازيکنان مشغول صحبت شدند.

 

ناراحتي از شام مشترک

چهارشنبه شب  بود که سرخابي ها شام را کنار يکديگر صرف کردند. اين موضوع يکي از سوژه‌هاي اردو بود. اغلب از اين اتفاق ناراحت بودند. آنها عنوان مي‌کردند اگر بازي مساوي شود هواداران فکر مي‌کنند اين نتيجه به دليل شام مشترک از قبل برنامه‌ريزي شده است.

 

دوقلوهاي جديد استقلال

رابسون و پادواني دو  مدافع برزيلي استقلال علاوه بر اين که هم اتاقي هستند در طول زمان حضور در هتل و تمرينات روزهاي گذشته هم يک لحظه از يکديگر جدا  نشدند.

 

هيأت مديره ديشب در اردو

برخي اعضاي هيأت مديره استقلال براي روحيه دادن به کادر فني و بازيکنان استقلال قرار بود شب گذشته راهي اردوي اين تيم شوند و شام را کنار تيم صرف کنند. البته احتمال دارد اين حضور به ظهر امروز موکول شود اما حضور آنها حتمي است.

 

تماشاي گل هاي آبي در داربي

شب گذشته بعد از اين که صرف شام تمام شد با تصميم کادر فني فيلم چند داربي گذشته که آبي ها پيروز ميدان بودند گل هاي آنها به نمايش در آمد تا روحيه بازيکنان  افزايش پيدا کند.

 

هواشناسي آبي‌پوشان

بازيکنان استقلال ابراز اميدواري مي‌‌کردند زمان بازي بارندگي نباشد تا هم هواداران دچار مشکل  نشوند و هم آنها بتوانند برنامه هاي تاکتيکي خود را به بهترين شکل انجام دهند.

 

صحبت بزرگتر ها با جوانان

دو بازيکن باتجربه استقلال يعني رحمتي و حيدري که کاپيتان هاي استقلال هستند به واسطه تجربه داربي‌ها زياد از هر  فرصتي براي صحبت کردن با بازيکنان و توجيه آنها براي بازي امروز استفاده مي‌کردند.

 

در انتظار افتخاري و شارژ مالي

بازيکنان استقلال اميدوار بودند رضا افتخاري در اردو حاضر شود و آنها را براي داربي شارژ مالي کند.

 

 

 

نظر شما