شناسهٔ خبر: 17860449 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وزیر راه و شهرسازی:

عملیات ساخت بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه بزودی آغاز می شود

کرمانشاه- ایرنا- وزیر راه و شهرسازی گفت: طراحی بیمارستان 540 تختخوابی کرمانشاه و مناقصه آن تمام شده و پیمان کار آن بزودی در صورت مساعد شدن آب و هوا عملیات ساخت آن را آغاز می کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، عباس آخوندی روز پنجشنبه در بازدید از محل ساخت این بیمارستان افزود: احداث بیمارستان 540 تختخوابی از تعهدات آقای رییس جمهوری در سفر تیر ماه سال جاری به مردم کرمانشاه است که مسوولیت ساخت آن به وزارت راه و شهرسازی محول شده است.
او اضافه کرد: سعی خواهیم کرد بیمارستان بسیار مجهزی بسازیم و در اختیار وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی قرار دهیم.
وزیر راه و شهرسازی همچنین از پروژه کمربند غربی شهر کرمانشاه بازدید کرد و گفت: این پروژه یکی از محورهای بسیار مهم شمال – جنوب غرب کشور است که استان کرمانشاه را به کردستان و استان های شمال غربی و جنوب غربی کشور متصل خواهد کرد.
او طول این کمربندی را 25 کیلومتر اعلام کرد و گفت: کل کارهای این پروژه انجام شده و تا اوایل سال آینده افتتاح و زیربار ترافیک می رود.
آخوندی با بیان اینکه افتتاح کمربند غربی شهر کرمانشاه یکی از خواست های مهم مردم کرمانشاه بود، گفت: توسعه جاده ای کمربندی غربی کرمانشاه به سمت شهرستان کامیاران دو قطعه دیگر به عنوان قطعات الف و ب در دست اجراست که کار قطعه الف آن تا پاییز سال آینده به اتمام می رسد.
عباس آخوندی در سفر یک روزه به استان کرمانشاه قرار است از بزرگراه اسلام آبادغرب به حمیل و بیمارستان اسلام آبادغرب نیز بازدید کند.
شرکت در جلسه شورای اداری استان کرمانشاه در عصر امروز، پایان بخش سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی خواهد بود.
3033/8066 خبرنگار فرزاد نویدی ** انتشاردهنده:علی مولوی

انتهای پیام /*

نظر شما