شناسهٔ خبر: 17738877 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

هفته بیستم رقابت‌های لیگ برتر/روز خوب خودروسازان در تهران

ورزش > لیگ برتر - هفته بیستم رقابت های لیگ برتر، عصر پنجشنبه پیگیری شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هفته بیستم رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور روز پنجشنبه هم ادامه یافت. در یکی از این مسابقات تیم فوتبال پیکان که در استادیوم شهدای شهر قدس پذیرای سپاهان بود موفق شد با نتیجه 3-2 این تیم را شکست دهد. در این مسابقه ابتدا و در دقیقه 13 عارف غلامی بازیکن تیم سپاهان به اشتباه دروازه تیم خود را باز کرد. در ادامه و در دقیقه 43 گادوین منشا موفق شد از روی نقطه پنالتی حساب کار را 2-0 کند. در نیمه دوم و در دقیقه 55 باز هم منشا بود که برای شاگردان جلالی گلزنی کرد تا اختلاف به عدد 3 برسد. شاگردان عبدالله ویسی در تیم سپاهان هم در دقیقه 67  توانستند یکی از گل ها را جبران کنند. همچنین مسعود حسن زاده در دقیقه 84 و از روی نقطه پنالتی اختلاف را به حداقل رساند. با این نتیجه پیکان 29 امتیازی شد و به رده پنجم جدول رسید و سپاهان با 28 امتیاز به رتبه ششم سقوط کرد.

در دیگر بازی هفته بیستم که از ساعت 15 در استادیوم دستگردی تهران برگزار شد، تیم های سایپا تهران و فولاد خوزستان به مصاف هم رفتند. در این مسابقه تیم فوتبال سایپا موفق شد با تک گل دقیقه 72 حامد شیری از روی نقطه پنالتی 1-0 از سد فولاد بگذرد. با این نتیجه شاگردان حسین فرکی 23 امتیازی شدند و به رده یازدهم جدول صعود کردند و شاگردان نعیم سعداوی با 24 امتیاز در رده نهم باقی ماندند.

اما در دیگر بازی امروز تیم های استقلال خوزستان و پدیده خراسان به مصاف هم رفتند که  این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

گل‌های استقلال خوزستان را مهدی مومنی (39)  و محمد طیبی (2+90) به ثمر رساندند و برای تیم پدیده دریسا دیاراسوبا در دقیقه 78 موفق به گلزنی شد.

 

 

41254

نظر شما