شناسهٔ خبر: 17590784 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

دبیر کمیته محتوایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز:

کارگاه‎های آموزشی جشنواره مردمی فیلم عمار برگزار می‌شود

R41468/P1361/S6,57/CT1

دبیر کمیته محتوایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز گفت: در روزهای برگزاری جشنواره عمار کارگاه‎های آموزشی با حضور هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

علی هاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اهواز اظهار داشت: دبیرخانه استانی عمار در روزهای برگزاری جشنواره عمار، کارگاه‎های آموزشی و نشست‌هایی با حضور هنرمندان انقلاب اسلامی برگزار می‌کند.

وی به برگزاری نشست‌ها و کارگاه‎‌های آموزشی با حضور اساتید و کارگردانان عماری درباره زمان برگزاری کارگاه‌ها افزود: کارگاه‎‌ها از 6 تا 8 بهمن در ساعت 16 تا 18 با موضوعات مختلفی از جمله تجربه‌های جشنواره عمار، نگارش فیلمنامه مستند، آموزش مستند سازی، خوزستان در قاب عمار و ظرفیت رسانه‎ای جبهه فرهنگی انقلاب برگزار می‌شود.

دبیر کمیته محتوایی هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار اهواز با بیان اینکه کارگاه‌ها توسط اساتیدی از جمله حجت الاسلام نامخواه، رضا صادقی و محسن مقصودی در سینما اوکسین اهواز اجرا می‌شوند، بیان کرد: کلاس‌های متنوعی درباره آموزش فیلم‌سازی، استفاده از ظرفیت رسانه‌ای عمار در نظر گرفته شده تا همه افراد با سلایق مختلف بتوانند حداکثر استفاده را در این 3 روز از جشنواره ببرند.

وی گفت: با توجه به محدود بودن ظرفیت کارگاه‌ها علاقه‌مندان برای شرکت و ثبت نام در کارگاه‌ها می‌توانند با شماره‌های 09369196616 و 06132211725 تماس بگیرند.

به گزارش تسنیم، هفتمین جشنواره مردمی فیلم عمار در سینما اکسین اهواز و در روزهای ششم، هفتم و هشتم بهمن ماه از ساعت 18 تا 22 برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما