شناسهٔ خبر: 17582427 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

راهیابی نمایش آرامش از نوع دیگر از هرمزگان به جشنواره گستنبرگ

بندرعباس- ایرنا - نمایش آرامش از نوع دیگر به نویسندگی تام استاپارد کاری از دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس به دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشجویی گستنبرگ در کشور بوسنی و هرزگوین راه یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش سه شنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی هرمزگان، این نمایش حاصل کلاس بازیگری مجید سرنی زاده ازمدرسان و پژوهشگران فعال حوزه نمایش در هرمزگان است که موفق شد از بین 187 نمایش رقیب در بین منتخبان قرار گیرد.
این جشنواره مرداد ماه سال آینده (96) به صورت رقابتی و به میزبانی دانشگاه بانجالوکا کشور بوسنی و هرز گوین برگزار می شود.
مجید سرنی زاده متولد سال 1362 دارای مدرک کارشناسی ریاضیات از دانشگاه هرمزگان و کارشناسی ارشد فلسفه علم از دانشگاه اصفهان وهم اکنون دانشجوی دکتری مدیریت تکنولوژی دانشگاه آزاد تهران مرکز است که فعالیت در تئاتر را از سال 1387 آغاز کرد.
سرنی زاده تا سال 1380 به عنوان بازیگر در نمایش های معراج ، روایت مرد طبال ، نذر و چند اثر دیگر به روی صحنه رفت و در سال 1382 عضو مجمع تئاتر دانشجویان سراسر کشور شد و در سال 1383 نیز به عنوان دبیر کانون تئاتر دانشگاه هرمزگان به فعالیتش ادامه داد و در این سال او به همراه اعضا گروه کارگاه ، نخستین شماره نشریه تخصصی کارگاه را منتشر کرد.
در سال 1384 این هنرمند برای نخستین بار به عنوان دبیر جشنواره منطقه جنوب تئاتر دانشگاهی ایران انتصاب و در همین سال نیز از سوی هنرمندان تئاتر به عنوان رییس انجمن نمایش بندرعباس انتخاب شد.
در سال 1385 پس از کارگردانی نمایش زینب نوشته مهدی عطایی و اجرای عموم به مدت هشت شب ، برای گذراندن یک دوره 2 هفته ای آموزش در کارگاهی زیر نظر فابریس نیکوت شرکت کرد ، در همین سال در جشنوراه تئاتر دانشجویی در نمایش ادیپ کار مشترکی از ایران و فرانسه در نقش کدخدا ایفای نقش کرد.
سرنی زاده از سال 87 تا 89 عضو هیات امنای کانون فرهنگی هنری هجرت بندرعباس و از سال 92 در دانشگاه هرمزگان به عنوان مدرس دروس فلسفه در گروه فلسفه و حکمت اسلامی دانشکده علوم انسانی و همچنین مدرس دروس کارگاهی رشته کاردانی حرفه ای بازیگری در مرکز علمی کاربردی فرهنگ و هنر بندرعباس فعالیت می کند.
7195/6048
خبرنگار: رقیه غلامی زاده **انتشار دهنده : خلیل تنیده

انتهای پیام /*

نظر شما