شناسهٔ خبر: 17569732 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

هیچگونه کاستی برای مقابله با تهدیدات وجود ندارد

- همشهری آنلاین: فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز این نیرو زنده و پویاست و از نظر تجهیزات و توانایی مقابله با تهدیدات سخت دشمن هیچگونه کاستی وجود ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نیروی هوایی ارتش، این مطلب را امیر سرتیپ خلبان حسن شاه صفی در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC - 6 عنوان کرد و گفت: اساتید پروازی و کارکنان خدوم و زحمت کش نهاجا مایه آبرو و عزت این نیروی الهی هستند.

وی ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیروی هوایی نخستین نیرویی بود که مورد تحریم قرار گرفت اما همت و تلاش مردانی که در آن روزها ایستادگی کردند امروز هم از این نیرو، نیرویی زنده، مقتدر و پویا ساخته است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران توضیح داد: امروز دشمنان متوجه شده اند که جنگ سخت و تحریم در برابر اراده و عزم ملت ها پاسخگو نیست از این رو وارد عرصه جنگ نرم شده است.

وی تهاجم فرهنگی را مخرب ترین نوع حمله به یک ملت برشمرد و اظهار داشت: لازم است در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان از همه ظرفیت ها و توان موجود در جهت مقابله استفاده شود.

در مراسم فارغ التحصیلی خلبانان PC-6 امیر سرتیپ دوم خلبان منصور محمدی فرمانده پایگاه شکاری ترابری شهید دوران، جمعی از فرماندهان و مسئولین و خانواده های معظم شهدا حضور داشتند که در پایان این مراسم از استاد خلبانان، کارکنان فنی، خلبانان تازه فارغ التحصیل شده و نیز خانواده شهید روستا و شهید عفیفی پور تقدیر شد.

نظر شما