شناسهٔ خبر: 17566173 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

یک میلیارد و 283 میلیون دقیقه مکالمه بین المللی

مدیر کل کنترل و هماهنگی مدیریت شبکه شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت یک میلیارد و 283 میلیون دقیقه مکالمات بین المللی هموطنان را برقرار کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از پایگاه خبری وزارت ارتباطات و فن اوری اطلاعات ، مهندس سهراب آغ بیات  با بیان این مطلب افزود با بیان اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت موفق شد  از آغاز سال 1395 تاکنون این میزان ارتباط مخابراتی را برقرار کند گفت : برقراری این حجم مکالمه در سال جاری با تلاش  بی وفقه مدیران و کارشناسان شرکت ارتباطات زیرساخت و از طریق درگاههای بین الملل شرکت ارتباطات زیرساخت با تمامی مقاصد بین المللی  امکان پذیر شد.
وی تاکید کرد: این میزان مکاله  بوسیله تجهیزات مداری شرکت  ارتباطات زیرساخت برقرار شده است   که سهم ترافیک صادره از ایران به مقاصد بین الملل 775 میلیون  دقیقه ومیزان  ترافیک وارده به ایران 508  میلیون  دقیقه است.
وی با اشاره به اینکه شرکت ارتباطات زیرساخت پیش بینی های فنی لازم را برای ایام پر ترافیک  دارد گفت :  کارشناسان این شرکت در  چنین ایامی  در شیفت های 24 ساعته در محل کار خود حضور دارند تا مکالمات هموطنان  بدون هیچ اختلالی و با کیفیت مطلوب برقرار کنند.
آغ بیات افزود :  یکی از این ایام نوروز 1395  بود که شرکت ارتباطات زیرساخت 21 میلیون و 455 هزاردقیقه ترافیک بین الملل هموطنان را بین ایران و دیگر کشور های جهان برقرار کرد،که از این حجم مکالمه 11 میلیون و 746 هزار  دقیقه سهم ترافیک صادره و 9 میلیون و 708 هزار  دقیقه سهم ترافیک وارده بین الملل به کشور بودو اوج ترافیک روزانه نیز  روز اول فروردین بود که   9 میلیون 617 هزار دقیقه مکالمه  مبادله شد.

نظر شما