شناسهٔ خبر: 17562741 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

مطلبی خبر داد:

برگزاری مراسم «چله انقلاب» در فرهنگسرای الغدیر تبریز

گروه اجتماعی: مدیر فرهنگسرای الغدیر از برگزاری مراسم طرح «چله انقلاب» همزمان با فرا رسیدن ایام الله دهه مبارکه فجر در تبریز خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای الغدیر، سعید مطلبی، مدیر فرهنگسرای الغدیر، اظهار کرد: دهه فجر انقلاب از رشحات اسلام  و آئينه ايست كه خورشيد اسلام در آن درخشيد و برگ زرینی در تاریخ سیاسی کشور اسلامی ایران می‌باشد که باید خاطرات این ایام با عظمت هرچه تمامتر برای تمامی آحاد جامعه خصوصا نسل جوان بازگویی و تبیین شود.

وی، گفت: در همین راستا فرهنگسرای الغدیر در نظر دارد مراسمی را تحت عنوان "چله انقلاب" در تاریخ هفتم بهمن‌ماه جاری در دو نوبت صبح از ساعت 9 الی 12 ویژه مدیران و فعالین فرهنگی شهر، و بعد از ظهر از ساعت15 الی 17:30 برای نخبگان علمی و دانشجویان برگزار نماید.

مدیر فرهنگسرای الغدیر، ایجاد حس تعلق خاطر و امید به انقلاب اسلامی، تقویت گفتمان انقلاب اسلامی، انسجام، همبستگی و بنیه بصیرتی جبهه خودی انقلاب، فعال شدن نسبت به تعامل با مخاطب نوجوان، ایجاد حس و نگاه مثبت ارتباط با انقلاب اسلامی و نقش آفرین بودن در ساخت آینده آن، احصا و دسته بندی شبهات محوری در فضای مجازی در حوزه‌های سیاسی، بصیرتی، دشمن شناسی، تبیین گفتمان انقلاب اسلامی، را از جمله رویکردهای اجرای این طرح عنوان کرد.

نظر شما