شناسهٔ خبر: 17548698 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

جشن رونق تولید در استان گلستان برگزار می‎شود

R41471/P1377/S6,70/CT11

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: جشن رونق تولید و راه افتادن واحدهای صنعتی در گلستان در ایام الله دهه فجر برگزار می‎شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسینقلی قوانلو عصر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار داشت: برنامه‎های مختلفی در کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر گلستان در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است.

وی با بیان اینکه 17 عنوان برنامه در ایام الله دهه فجر تدارک دیده شده است، تصریح کرد: در قالب برنامه  اقتصاد مقاومتی جشنی با عنوان "به راه افتادن واحدهای صنعتی در قالب طرح رونق تولید" در 3 نقطه مرکز، شرق و غرب استان گلستان برگزار خواهد شد.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تصریح کرد: 4 برنامه ما در راستای اقتصاد مقاومتی خواهد بود و برخلاف سال‎های قبل این عنوان را به برنامه‎های خود اضافه کردیم تا در راه تحقق شعار سال گامی برداشته باشیم و بقیه برنامه‎ها هم مشابه با برنامه‎های سال گذشته است.

قوانلو اظهار داشت: آذین‎بندی شهرک‎های صنعتی و واحدهای صنعتی، برپایی 21 ایستگاه صلواتی در روز 12 بهمن، نشست هم‎اندیشی، جشن رونق تولید، شهرک صنعتی گنبدکاووس، یک همایش بخش صنعت و تجارت با همکاری بخش خصوصی از برنامه‎هایی است که در ایام الله دهه فجر است.

رئیس کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه کیک 38 متری در شهرستان گالیکش پخته و توزیع خواهد شد، افزود: عطرافشانی مزار شهدا، برپایی مراسم جشن انقلاب با همکاری اتاق اصناف در شهرستان علی‎آباد کتول، شرکت در راهپیمایی 22 بهمن و برپایی 15 ایستگاه صلواتی در مسیر راهپیمایی را در ایام الله دهه فجر تدارک دیده‎ایم.

قوانلو با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا را  در ایام الله دهه فجر خواهیم داشت، افزود: 32 طرح با اعتبار 105 میلیارد تومان و اشتغال 536 نفر را از هفته دولت تا کنون پروانه‎های بهره‎برداری آنان صادر شده و در ایام الله دهه فجر افتتاح خواهند شد.

وی تاکید کرد: جشن پیروزی انقلاب برای کارکنان و شرکت شهرک‎ها، برگزاری مسابقات ورزشی و فرهنگی را در ایام الله دهه فجر خواهیم داشت.

رئیس کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر گلستان با بیان اینکه سه پروژه در گرگان، هفت پروژه در گنبد کاووس، هفت پروژه آق‎قلا با اعتبار 25 میلیارد تومان، در بندرگز 3 پروژه، در  بندرترکمن 2 پروژه، در شهرستان کردکوی 5 پروژه با 39 میلیارد تومان اعتبار در ایام الله دهه فجر به بهره‎برداری خواهد رسید.

قوانلو ادامه داد: 3 پروژه بزرگ ما با 20 تا 30 میلیارد تومان در شهرهای آزادشهر، کردکوی و آق‎قلا با حضور یکی از وزرا به بهره‎برداری خواهد رسید.
وی با بیان اینکه نزدیک 400 میلیارد تومان واحدهای ما در قالب رونق تولید تسهیلات دریافت کردند، افزود: 234 میلیارد تومان به 236 واحد تسهیلات مستقیم از بانک‎ها گرفتند.

رئیس کمیته اصناف و صنعت ستاد دهه فجر گلستان اظهار داشت: تاکنون از 318 واحد نزدیک به 108واحد صنعتی و بقیه در بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت شده است.

قوانلو با بیان اینکه با این تسهیلات 827 نفر افزایش اشتغال داشتیم که 625 نفر بیمه شده هستند، یادآور شد: 108 واحد آن افزایش تولید داشتند اما افزایش اشتغال نداشتند.

وی گفت: مقام ششم را در بخش رونق تولید را در بین استان‎های کشور داریم و جایگاه ما جایگاه خوبی به شمار می‎رود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت استان گلستان تاکید کرد: تا کنون 53 واحد متوقف را در این کار دولت و 12 واحد متوقف را امسال دوباره راه‎اندازی کردیم.

انتهای پیام/

نظر شما