شناسهٔ خبر: 17540810 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

اختصاص 3.5 میلیارد ریال اعتبار برای مسابقات قرآن شرکت ملی فراورده‌های نفتی

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری گفت: برای برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -
حسینعلی‌ طالبی، مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران، گفت: با توجه به سابقه میزبانی و تجربه موفق مازندران در برگزاری مسابقات، امسال برای دومین بار مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه منطقه 2 کشور به مازندران واگذار شده است.
وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره قرائت و تدبر در  قرآن، افزود: باید تلاش کنیم که هیچگاه از قرآن فاصله نگیریم و روزانه آیاتی از قرآن را با ترجمه قرائت کنیم.
طالبی تصریح کرد: برگزاری مسابقات مقدماتی، برگزاری کلاس قرآن برای کارکنان، قرائت قرآن با ترجمه بین دو نماز، پرداخت هزینه کلاس‌های قرآنی، برگزاری محفل انس با قرآن به ویژه در ماه مبارک رمضان از جمله فعالیت‌های این شرکت در حوزه فرهنگی و قرآنی است.
الزام پمپ‌بنزین‌های استان در احداث نمازخانه
وی افزود: برای اهتمام به اقامه نماز همه پمپ بنزین‌ها الزام شدند که یک نمازخانه در محل احداث کنند و این شرکت سعی کرده تجهیزات لازم از قبیل؛ مهر، قرآن و کتاب ادعیه را در نمازخانه قرار دهد تا مراجعین بتوانند نماز خود را در اول وقت اقامه کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ساری با بیان اینکه هزینه سالانه در حوزه فرهنگی قرآنی این شرکت بالغ بر یک میلیارد ریال است، اظهار کرد: برای برگزاری مسابقات قرآن و نهج‌البلاغه شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که از سوی شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‌های نفتی کشور تامین می‌شود.
تاثیر قرآن در ارتقای رفتار سازمانی پرسنل 
وی با بیان اینکه توجه به فعالیت‌های فرهنگی باید در اخلاق و رفتار کارکنان تغییر ایجاد کند، ادامه داد: فعالیت‌های قرآنی و فرهنگی در رعایت وجدان کاری، رعایت حلال و حرام، ایجاد حس نوع دوستی و پای کار بودن و افزایش صبر و ارتقای رفتار سازمانی پرسنل موثر بوده و در مجموع به ارائه خدمات بهتر و برتر کمک می‌کند.
طالبی پیشاپیش حضور همه متسابقین را به مازندان خیر مقدم گفت و عنوان کرد: چنانچه مازندران نتواند درخور قرآنیان میزبانی کند عذرخواه است و نهایت تلاش را برای برگزاری مسابقات باشکوه به‌کار می‌گیرد.
اختصاص 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در برگزاری شرکت ملی فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور
اختصاص 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار در برگزاری شرکت ملی فراورده‌های نفتی منطقه 2 کشور


برای دریافت اخبار مرتبط اینجا کلیک کنید


نظر شما