شناسهٔ خبر: 17535917 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

بازگشت راموس؛

دردسری که کاپیتان رئال برای مهاجم بارسا درست کرد!

کاپیتان تیم اول شهر مادرید با درخشش در مسابقه هجدهم تیمش، مهاجم تیم ملی برزیل را به چالش کشید!

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، رئال مادرید در هفته هجدهم لالیگا به پیروزی با ارزشی در سانتیاگو دست پیدا کرد تا جایگاهش در صدرجدول محکم بماند.

سرخیوراموس، کاپیتان کهکشان مادرید با دوگلی که در این بازی به ثمر رساند، 13مین برد تیمش را رقم زد تا امتیازات این تیم از مرز 40عبورکند و به این ترتیب کاپی نقش اول را در این برد تیم زیدان داشته باشد به طوریکه سرمربی مالاگا در پایان بازی گفت: "می دانستیم توپ برای سرجیو فرستاده می شود اما گاهی متوقف کردن راموس شدنی نیست!"

دو گل راموس در بازی دیشب مقابل مالاگا، تعداد گل های زده او را به عدد6 رساند تا در حال حاضر بهترین گلزن لالیگا در بین مدافعین باشد. کاپیتان رئال 5گل از 6گل خود را با ضربه سر به ثمر رسانده و جالب است که او شب گذشته در جدول گلزنان لالیگا از مهاجم برزیلی بارسلونا عبور کرد. نیمارجونیور مهاجم24ساله و تکنیکی بارسا، در این فصل لیگ اسپانیا تنها 4گل به ثمررسانده است!

به هرترتیب راموس در آخرین بازی خانگی نیم فصل رئال، سه امتیاز را در جیب زیدان نگه داشت تا به نوعی اشتباه مرگ بارش در بازی هفته گذشته مقابل سویا جبران شود و رئال با یک بازی کمتر به عنوان ویترینی "قهرمان نیم فصل" دست پیدا کند.

 

نظر شما