شناسهٔ خبر: 17535766 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیب مسجدالاقصی: انتقال سفارت آمریکا به قدس اعلان جنگ علیه مسلمانان است

تهران - ایرنا - خطیب مسجد الاقصی انتقال سفارت آمریکا از تل آویو به قدس را محکوم و تاکید کرد: انتقال سفارت آمریکا به قدس به منزله اعلان جنگ نه فقط علیه فلسطینیان، بلکه علیه تمامی عرب ها، مسلمانان است و امت اسلامی و ملت های عرب باید برای مقابله با این اقدام وارد عمل شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شیخ «عکرمه صبری» در خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی با اشاره به مصادره اراضی فلسطینیان در قدس اشغالی به منظور ساخت و ساز و توسعه شهرک سازی صهیونیستی در این شهر بویژه بخش قدیمی آن و شهرک سلوان، نسبت به عواقب و پیامدهای خطرناک عملیات یهودی سازی قدس به شدت هشدار داد.
وی تخریب منازل فلسطینیان در اراضی اشغالی را که آخرین نمونه آن تخریب خانه های روستای «ام حیران» در النقب اشغالی واقع در فلسطین اشغالی 1948 بود، به شدت محکوم کرد.
شیخ عکرمه صبری با بیان اینکه تخریب خانه های فلسطینیان اقدامی نژاد پرستانه و ظالمانه است، آن را به استعمار و اشغالگری دولت انگلیس تشبیه کرد.
وی همچنین به تعرضات روزانه شهرک نشینان تندرو صهیونیست به مسجد الاقصی و درخواست سازمان های تندرو یهودی برای تقسیم زمانی و مکانی مسجد الاقصی اشاره و تاکید کرد که مسلمانان بسیار آگاه تر از آن هستند که اجازه تقسیم این مسجد مقدس را بدهند و تمامی طرح های دشمن علیه آن را ناکام می گذارند.
گفتنی است که ده ها هزار فلسطینی به رغم تدابیر امنیتی شدید دشمن صهیونیستی در قدس اشغالی، در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی شرکت کردند.
شبد** 1480 **غلامرضا رفیع ** انتشار دهنده : اسماعیل جهانبخش

انتهای پیام /*

نظر شما