شناسهٔ خبر: 17526495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رشد 38 درصدی تعداد اعضای کتابخانه های خرمدره در هفته کتاب امسال

زنجان - ایرنا - مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان خرمدره گفت: امور کتابخانه های خرمدره طی هفته کتاب امسال و در بین شهرستان های استان با رشد 38 درصدی رتبه اول را در جذب تعداد اعضا کسب کرد.

صاحب‌خبر -

لیلا صباغی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی هفته کتاب امسال یک هزارو 500 نفر عضو کتابخانه های این شهرستان شدند.
وی اظهار کرد: هم اکنون سه هزار و 500 نفر عضو کتابخانه های عمومی این شهرستان هستند و می توانند به راحتی کتاب های مورد نظر خود را به امانت بگیرند.
صباغی افزود: کتابخانه های این شهرستان 94 هزار نسخه کتاب با موضوعات مختلف دارد و علاقه مندان می توانند بر حسب علاقه مندی کتاب های مورد نظر خود را انتخاب کنند.
وی بیان کرد: از مجموع هفت کتابخانه فعال این شهرستان 4 باب در این شهرستان و سه باب دیگر در مناطق روستایی واقع شده است که این کتابخانه ها در مناطق شهری در شیفت های صبح و عصر فعالیت می کنند.
مسئول کتابخانه های عمومی شهرستان خرمدره ادامه داد: مردم مناطق روستایی این شهرستان که دارای کتابخانه عمومی هستند، درجذب تعداد و مراجعه وضعیت خوبی دارد.
وی خاطرنشان کرد: اجرای 'طرح کتاب من' از سوی نهاد کتابخانه های عمومی کشور می تواند به غنی تر شدن منابع کتابخانه ها منجر شود که این طرح در حال بررسی است.
بیست و چهارمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران با شعار ' ایران می خواند' از 24 آبان ماه تا یکم آذر امسال در سراسر کشور برگزار شد.
به گزارش ایرنا، شهرستان خرمدره با داشتن هفت کتابخانه شامل چهار باب کتابخانه شهری و سه باب کتابخانه روستایی و با جمعیت 65 هزار و 166نفر معادل 4/6 درصد از جمعیت کل استان زنجان در فاصله 75 کیلومتری جنوب مرکز استان زنجان واقع شده است.
6085/732
خبرنگار: اعظم شامی *** انتشار دهنده: رویا رفیعی

انتهای پیام /*

نظر شما