شناسهٔ خبر: 17524764 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر مطرح شد؛

نمایشگاه کتاب های اورجینال هنر برگزار می شود

مدیر فروش شرکت ویژه نشر از برپایی نمایشگاه کتاب های اورجینال معماری، نقاشی، گرافیک و صنایع دستی در خانه هنرمندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا رضایی مدیر فروش شرکت ویژه نشر در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: مدیر فروش شرکت ویژه نشر از برپایی نمایشگاه کتاب های اورجینال معماری، نقاشی، گرافیک و صنایع دستی از سوم تا سیزدهم بهمن در خانه هنرمندان برپا می شود.

وی افزود: در این نمایشگاه حدود ۲ هزار عنوان کتاب در موضوعات معماری، دکوراسیون، نقاشی، گرافیک، طراحی لباس، صنایع دستی، فیلم و موسیقی، تئاتر، تاریخ هنر و هنر اسلامی به نمایش گذاشته خواهد شد.

مدیر فروش شرکت ویژه نشر ادامه داد: از بین عناوین گفته شده، ۵۴۰ عنوان مربوط به سال ۲۰۱۶ و اواخر سال ۲۰۱۵ هستند. کتاب های حاضر در این نمایشگاه چاپ سال ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۶ هستند.

رضایی گفت: برای کتاب های عرضه شده در این نمایشگاه، ۱۵ درصد تخفیف در نظر گرفته شده و برای اعضای خانه هنرمندان هم تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است. راک پورت، سرچ پرس، تیمز اند هادسون، فیدان، فوکال پرس، ای.سی.سی و ... از جمله ناشرانی هستند که کتاب هایشان در این نمایشگاه عرضه می شود.

وی در پایان گفت: این نمایشگاه از فردا یکشنبه سوم تا سیزدهم بهمن هر روز از ساعت ۱۳ تا ۲۰ در خانه هنرمندان برپا می شود و قیمت خرید کتاب ها به صورت ریالی است.

نظر شما