شناسهٔ خبر: 17521391 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

رونمایی از کتاب "در آینه "برگرفته از چهار مصاحبه متفاوت با آیت الله هاشمی رفسنجانی

کتاب "در آیینه" که برگرفته از چهار مصاحبه متفاوت و منتشر شده با آیت الله هاشمی رفسنجانی است در چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان مورد رونمایی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد مدیر کل فرهنگ و ارشاداسلامی هرمزگان در حاشیه مراسم رونمایی از این کتاب، ضمن تسلیت مجدد درگذشت آیت الله هاشمی و تسلیت این ضایعه به مسئولان نظام و ملت ایران، اظهار داشت: آیت الله هاشمی نه تنها عالمی برجسته و سیاست مداری عقل گرا و مدبر بلکه وی وجهه شخصیتی علمی و فرهیختگی قابل اعتنایی دارد به نحوی که وی دارای تالیفات متعددی است.

وی ادامه داد: از جمله تالیفات وی که به نوعی هدایتگرانه و دارای حرف های زیادی است می توان به کتاب امیرکبیر وی اشاره کرد که محوریتی با مفاهیم ایران آگاه و مستقل و قدرتمند دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان افزود: ظلم است که در کنار بعد سیاسی شخصیتی آیت الله هاشمی، به بعد تالیفی و اندیشه ای وی نپردازیم.

درویش نژاد ضمن اشاره به محتوای کتاب " در آینه"  که توسط غلامعلی رجایی به تالیف رسیده است، افزود: این کتاب حاوی مباحث چهار مصاحبه شفاهی اخذ شده (مربوطه به دو سال آخر زندگی) از شخص آیت الله هاشمی بوده و حاوی نکاتی است که تاکنون در کمتر جایی بیان و یا بازگو شده است که این امر علاوه بر نشان دادن بخشی از دیدگاه های هاشمی و شخصیت وی، برای خواننده نیز دارای جذابیت است که سبب تفکر و تامل می شود.

گفتنی است : چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان ٢٦ دی ماه لغایت ٢ بهمن ماه در محل دائمی نمایشگاه های واقع در سه راه جهانبار در حال برگزاری است.

 

نظر شما