شناسهٔ خبر: 17514316 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه اطلاعات | لینک خبر

اخبار کوتاه ورزشی

صاحب‌خبر -
 

صعود دانشور به رده ششم رکابزنان جهان
محمد دانشور در رنکینگ جدید اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری توانست به رده ششم ماده یک کیلومتر تایم تریل صعود کند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری رنکینگ جدید رکابزنان پیست را اعلام کرد و در این رنکینگ محمد دانشور توانست در ماده یک کیلومتر تایم تریل به رده ششم جهان صعود کند.او در میان رکابزنان ایران بهترین جایگاه را در جهان در اختیار دارد.

دختران والیبالیست ایران حریفان آسیایی خود را شناختند
حریفان دختران والیبالیست ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا مشخص شدند.
به گزارش ایسنا، مسابقه‌های والیبال دختران زیر ۱۸ سال آسیا ۱۵ تا ۲۳ اسفند به میزبانی چین برگزار می‌شود که تیم ملی ایران همگروه‌های خود را در این رقابت‌ها شناخت. تیم ملی ایران در این مسابقه‌ها با چین و هنگ‌کنگ هم‌گروه شد.

آغاز تمرینات تیم ملی بسکتبال با ۱۸ بازیکن
اردوی تیم ملی بسکتبال ایران برای حضور در رقابت‌های غرب‌ آسیا امروز با حضور ۱۸ بازیکن آغاز می‌شود.
به گزارش ایسنا، بعد ازپایان هفته شانزدهم لیگ برتر بسکتبال اردوی تیم ملی ایران امروز برای حضور در رقابت‌های غرب‌ آسیا آغاز می‌شود و بازیکنان زیر نظر مهران حاتمی‌تمرین‌های‌شان را آغاز خواهند کرد. تیم ملی ایران نهم بهمن راهی اردن می‌شود و از دهم رقابت‌هایش را آغاز خواهد کرد که فدراسیون بسکتبال در نهایت ۱۸ نفر را برای حضور در اردو دعوت کرد. اوشین ساهاکیان، علی اله‌وردی، روزبه ارغوان، محمد حسین جعفری، بهنام یخچالی، امیرحسین خندان‌پور، محمد جمشیدی، امیرحسین رضایی‌فر، سجاد مشایخی، ارسلان کاظمی، محمد حسن‌زاده، سورن دربوغوسیان، امیر صدیقی، صالح فروتن، احسان صمدی، محمد ترابی، اصغر کاردوست و وحید دلیرزهان نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

امضای رسمی‌قرارداد ۲ بانوی والیبال ایران با شومن‌کلاب
برهانی و گیوه به صورت رسمی‌به تیم شومن کلاب بلغارستان پیوستند.
به گزارش ایسنا، مائده برهانی و زینب گیوه‌ دو ملی‌پوش والیبال بانوان ایران به صورت رسمی‌به تیم شومن کلاب بلغارستان پیوستند. این دو بازیکن حدود سه هفته پیش از تیم‌هایشان در لیگ برتر والیبال ایران جدا شدند و راهی بلغارستان شدند.
تیم شومن کلاب بلغارستان برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر این کشور دو بازیکن ایرانی را به خدمت گرفت.
برهانی و گیوه دو لژیونر ایران برای نخستین بار بود که در خارج از کشور بازی می‌کنند. آی‌تی‌سی این دو بازیکن هم صادر شده است.

قهرمانی تیم کیا در مسابقات نونهالان
تیم فوتبال آکادمی‌کیا، برای نخستین بار قهرمان مسابقات نونهالان شد.
به گزارش ایسنا، تیم فوتبال آکادمی‌کیا دیروز با برتری یک بر صفر مقابل پیکان، با کسب ٧٩امتیاز قهرمان مسابقات نونهالان شد.لیگ نونهالان کشور با ١٦ تیم برگزار میشود و تیم آکادمی‌کیا در هفته بیست و هفتم پیش از به پایان رسیدن لیگ قهرمان شد.

برچسب‌ها:

نظر شما