شناسهٔ خبر: 17490958 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

لیگ برتر والیبال؛

سرمربی پارسه: اسیر جوانی و کم تجربگی بازیکنان خود شدیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال پارسه تهران گفت: مقابل تیم بانک سرمایه اسیر جوانی و کم تجربگی بازیکنان تیم خود شدیم.

صاحب‌خبر -

فرهاد نفرزاده پس از شکست سه بر یک تیمش برابر تیم بانک سرمایه در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال با اشاره به اینکه به جز ست دوم در سه ست دیگر بازیکنانم بازی خوبی رابه نمایش گذاشتند، افزود:‌ ابتدا این برد را به حریف تبریک می گویم، معتقدم منهای ست دوم در سه ست دیگر خوب بازی را شروع کردیم.
وی ادامه داد: اما در ادامه گیم ها بازیکنانم به شکل غافلگیر کننده ای مغلوب انگیزه و قدرت بازی خوب بازیکنان رقیب شدند.
نفرزاده تصریح کرد:چنانچه بازیکنانم تمرکز خود را حفظ می کردند بازی قابل قبول تری را به نمایش می گذاشتند. البته چند بازیکن نیز مصدوم بودند و اگر آنان به زمین می رفتند شرایط تغییر می کرد.
سرمربی تیم والیبال پارسه تهران با بیان اینکه در مجموع از عملکرد بازیکنانم دراین دیدار رضایت نسبی داریم درباره صعود این تیم به مرحله پلی آف این رقابت ها نیز عنوان کرد: متاسفانه در نیمه اول دور برگشت امتیازات خوبی را از دست دادیم اما تلاش می کنیم که بتوانیم در بین 8 تیم مرحله اصلی و پلی آف قرار بگیریم.
نفرزاده درباره عملکرد داوران در دیدار تیمش مقابل بانک سرمایه اظهار داشت: قضاوت امروز مشکلی نداشت و دریک یا دو صحنه اشتباهاتی وجود داشت که البته برای یک بازی دراین سطح فنی طبیعی است.
اما در دیدار هفته قبل مقابل تیم اردکان یزد داور به خصوص در ست چهارم اصلا قضاوت درستی نداشت.
بابک فیاضی کاپیتان تیم بانک سرمایه دلیل اصلی باخت تیمش برابر بانک سرمایه را تمرین کم بازیکنان عنوان کرد و افزود: 40 روز است که تمرینات درستی نداریم و این دلیل اصلی شکست مقابل بانک سرمایه بود.
وی افزود:‌ البته بازیکنان حریف امروز یکی از بهترین روزهای خود را سپری کرده و با تمام قوا مقابلمان حاضر شدند.
کاپیتان تیم پارسه تهران استراتژی تیمش را صعود به مرحله پلی آف عنوان کرد و گفت:‌ می خواهیم چهار بازی پیش رو را برنده از زمین خارج شویم تا صعودمان به مرحله پلی آف قطعی شود.
ورزشی.**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*

نظر شما