شناسهٔ خبر: 17488342 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کارخانه: والیبال تکنیکی مقابل پارسه به نمایش گذاشتیم

تهران - ایرنا - سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه گفت: بازی قابل قبول و تکنیکی مقابل حریف به نمایش گذاشتیم و به پیروزی رسیدیم.

صاحب‌خبر -

مصطفی کارخانه پس از برد سه بر یک تیمش مقابل پارسه تهران در هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال با اشاره به شکست بازیکنانش در ست اول، افزود:‌ در ست اول به یکباره 7 امتیاز از حریف عقب افتادیم اما به خود آمده و به امتیاز 20 نیز رسیدیم ولی نتیجه این ست را در نهایت واگذار کردیم.
وی افزود: اما از ست دوم به بعد با یک بازی حساب شده حریف را زمین گیر کرده و دریک جا با نتیجه 16 بر یک پیش افتادیم که درنوع خود یک رکورد است.
سرمربی تیم والیبال بانک سرمایه اضافه کرد: ‌همچنین توانستیم در یک ست 20 دفاع مناسب داشته باشیم که باز هم این عدد در لیگ برتر والیبال ایران یک رکود به شمار می آید.
کارخانه با تمجید از عملکرد بازیکنانش دراین دیدار عنوان کرد: ‌در دیدار امروز در دریافت و سرویس ها بسیار خوب بودیم و خطای کمی داشتیم. این آمار ها به تیم کمک می کند در دیدارهای پلی آف عملکرد بهتری داشته باشیم.
وی تاکید کرد: ‌البته کسب این نتایج به این راحتی بدست نیامده است کادر فنی و بازیکنان زحمات زیادی را متحمل شده اند.
به گفته وی بازیکنان تیم بانک سرمایه تیمشان را بسیار دوست دارند و هر دیدار برای آنان حکم فینال را دارد تا از رقبای خود عقب نمانند.
عادل غلامی بازیکن تیم بانک سرمایه نیز درباره دیدار امروز یارانش برابر پارسه تهران گفت: ست اول را خوب شروع نکردیم اما از گیم دوم به بعد با ریکاوری ذهنی مناسب و دستورات تاکتیکی کادر فنی به وضعیت ایده آل باز گشتیم.
وی با بیان اینکه بازیکنان تیم پارسه امروز به خصوص درست اول سرویس های بسیار خوبی زدند، درباره عملکرد بازیکنان تیمش عنوان کرد: درست است در ست اول بازی را واگذار کردیم اما بازیکنان سرمایه نشان دادند روز به روز تیم تر می شوند و برای رقابت های پلی آف آماده می شوند.
بازیکن تیم والیبال بانک سرمایه اضافه کرد: البته در دیدار امروز شهرام محمودی یکی از بهترین پشت خط زن های تاریخ والیبال ایران را در اختیار نداشتیم واگر او بود شاید گیم اول هم نمی باختیم.
وی با تمجید ازعمکلرد علی جلالی که به جای محمودی به بازی گرفته شده بود، اضافه کرد: جلالی امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشت و درآینده بیشتر از این بازیکن خواهید شنید.
وی درخصوص صعود تیمش به مرحله پلی آف و بازی های این مرحله نیز گفت: می خواهیم در مرحله بعد بهترین عملکرد را داشته و نتیجه مناسب کسب کنیم.
ورزشی.**9144**1379
خبرنگار: سعید قهرمانی، انتشار دهنده: هادی افتخاری

انتهای پیام /*

نظر شما