شناسهٔ خبر: 17488058 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ساسان انصاری: اگر مقابل تیم دیگری بودیم به سودمان پنالتی اعلام می شد

اهواز-ایرنا-مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: وظیفه داور این است که صحنه‌ها را درست تشخیص دهد و نباید باب میلش سوت بزند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ساسان انصاری چهارشنبه پس از شکست 3 بر صفر فولاد مقابل پرسپولیس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مورد صحنه نیمه دوم نظری ندارم، اما در نیمه اول اتفاق در محوطه جریمه صد درصد پنالتی بود.
مهاجم فولاد خوزستان افزود: در نیمه اول نتیجه بازی باید دو بر یک می‌شد، اما خیلی راحت پنالتی ما را نگرفتند در حالی که اگر این اتفاق برای پرسپولیس رخ می داد سریع سوت خطا را می‌زدند.
وی افزود: اگر در این بازی به ضرر پرسپولیس سوت می‌زدند در فضای مجازی جنجال به‌ پا می‌شد اما در بازی ما مقابل پیکان و پرسپولیس این اتفاق تکرار شد و داور به راحتی از کنار آن عبور کرد.
انصاری با اشاره به این که اگر امروز مقابل تیم دیگری بودیم، داور پنالتی ما را اعلام می کرد افزود: اگر داور آن پنالتی را به سود ما می گرفت شاید نتیجه بازی این نبود.
وی با بیان اینکه وظیفه من به عنوان بازیکن گلزنی است افزود: وظیفه داور نیز تشخیص صحیح صحنه ها است و نباید بی جهت سوت بزند.
مهاجم فولاد در خصوص بازی گفت: در ابتدای بازی از روی یک لحظه غفلت خیلی بد گل خوردیم و نتوانستیم در ادامه بازی همیشگی را ارائه دهیم اما به آینده امیدوار هستیم.

**حضور بختیار برای هر تیمی نعمت است
وی در مورد جذب بختیار رحمانی گفت: وجود بختیار برای هر تیمی نعمت است. ما به حضور او افتخار می‌کنیم.
انصاری در پاسخ به این پرسش که خیلی دوست داشتید به تیم سابقت گلزنی کنید،گفت: من گل زدن را دوست دارم و در تمام بازی ها تلاش می کنم گلزنی کرده و برای تیمم موثر باشم.
دیدار بین فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران از هفته 17 رقابت های لیگ برتر با نتیجه 3 بر صفر به سود سرخپوشان تهرانی به پایان رسید.
فولاد خوزستان با شکست در این بازی با کسب 23 امتیاز به جایگاه هشتم جدول نزول کرد.
شبس 1574 * خبرنگار: محمد شاکری یوسفی * انتشار دهنده: محسن تهوری

انتهای پیام /*

نظر شما