شناسهٔ خبر: 17483658 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معاون استاندار ایلام خبر داد:

برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب در ایلام

ایلنا: معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام از برگزاری دهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش‌ایلنا به نقل از روابط‌عمومی استانداری‌ایلام، حسین‌کلانتری در نشست ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب استان خواستار مشارکت دستگاه‌های اجرایی در برگزاری نمایشگاه کتاب شد واظهار کرد: دهمین نمایشگاه کتاب استان 8 تا 14 اسفند برگزار می‌شود که حضور پررنگ دستگاه‌های اجرایی در برگزاری هر چه بهتر این نمایشگاه یک تکلیف و وظیفه است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه کتاب یک رویداد فرهنگی در جهت افزایش سطح مطالعه در بین اقشار جامعه و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی است که تاثیر و اثر بخشی خاصی در فضای عمومی استان و حتی در سطح ملی ایفا می‌کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: با وجود تحول درشیوه‌های جدید و مدرن اطلاع رسانی و کسب آگاهی بر اساس تکنولوژی جدید، کتاب و کتاب‌خوانی، هنوز در میان مخاطبان و علاقه‌مندان به مطالعه و تحقیق جایگاه ویژه خود را دارد.

حسین کلانتری تصریح کرد: اختصاص یک مکان مناسب برای برگزاری این نمایشگاه در استان ضرورت دارد که بعد از بررسی‌ها و بازدیدهای انجام شده از محل‌های مورد نظر، مکان برپایی نمایشگاه انتخاب و در نشست بعدی ستاد معرفی خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام نیز در این نشست گفت: با توجه به نگاه فراگیر دولت به مقوله کتاب و کتاب‌خوانی، برگزاری‌این نوع نمایشگاه‌ها در استان و سایر استان‌ها با استقبال خوب مردم روبرو شده است.

علی محمد نیاکان اضافه کرد: در نمایشگاه کتاب سال گذشته 383 ناشر و نماینده ناشران از سراسر کشور حضور پیدا کردند ولی امسال تلاش می‌کنیم با برنامه‌ریزی مناسب زمینه حضور ناشران برتر کشور را در نمایشگاه فراهم کنیم.

وی همچنین خواستار کمک و همراهی همه دستگاه‌های اجرایی استان ایلام برای برگزاری خوب و در خور شان نمایشگاه بزرگ کتاب ایلام شد.

نظر شما