شناسهٔ خبر: 17477938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تجلیل از خادمان اربعین حسینی دزفول + فیلم

مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی در شهرستان دزفول برگزار شد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان ، امام جمعه دزفول در این مراسم  گفت : حرکت بزرگ راهپیمایی اربعین حسینی نشان از عشق و مودت مردم به سید و سالار شهیدان است.

حجت الاسلام سید محمد علی  قاضی دزفولی  افزود : این حرکت عظیم  در سالهای اخیر با ایمان و علاقه مردم به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) رشد و بالنده شده است.

ناصر حویزاوی   مدیر کل حج و زیارت خوزستان نیزدر این مراسم در این مراسم با تقدیر از خادمان زوار حضرت اباعبدالله الحسین  ، کمک و همراهی خیران و مسئولان شهرستان دزفول، برای خدمت رسانی  هر چه بهتر به زائران اربعیم حسینی در مرز چذابه  را ضروری دانست.

آصفی فرماندار ویژه دزفول نیز حرکت کاروان پیاده مردم دزفول در روز اربعین حسینی را  مثال زدنی بیان کرد و گفت :تلاشهایی برای ثبت ملی  این حرکت عظیم و یکپارچه مردمی شده است .

مسلم رحیمی مدیرکل صدا و سیمای خوزستان هم ضمن تقدیر از خادمان اربعین حسینی ، از نصب و راه اندازی فرستنده دیجیتال در آینده نزدیک در دزفول خبر داد.

در پایان این مراسم از خادمان اربعین حسینی که در زمینه های مختلف برپایی مواکب و خدمت رسانی به زوار حضرت اباعبدالله الحسین نقش داشتن با اهدای  لوح ، تقدیر شد.

 

نظر شما