شناسهٔ خبر: 17476562 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شهادت دو فلسطینی در حمله صهیونیست ها به روستای «ام الحیران»

تهران- ایرنا- نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز (چهارشنبه) دو جوان فلسطینی رابه ضرب گلوله در روستای أم الحیران در صحرای نقب به شهادت رساندند.

صاحب‌خبر -

به نوشته پایگاه خبری فلسطین الیوم،نظامیان رژیم صهیونیستی بامداد امروز با یورش به روستای 'ام الحیران' در صحرای نقب واقع در سرزمین های اشغالی که اهالی آن مخالف طرح این رژیم برای ساختن شهرک الحیران در این منطقه و تخریب منازل و اخراج اجباری آنها از این روستا هستند، آتش گشودند.
منابع محلی اعلام کردند که 'یعقوب موسی حسین'20 ساله در این درگیری ها به شهادت رسیده و شماری از اهالی این روستا نیز که قصد دفاع از منازل خود را داشتند زخمی شده اند.
براساس این گزارش نظامیان رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی دیگر که با خودرو قصد داشت مانع ورود نظامیان و بلدزرهای آنها به این محله شود، تیر اندازی کردند و این جوان را به شهادت رساندند.
طبق این گزارش در این درگیری چند نفر از نظامیان رژیم صهیونیستی زخمی و برخی منابع اعلام کرده اند که یکی از آنها کشته شده است.
نظامیان رژیم صهیونیستی همچنین شب گذشته (سه شنبه شب) 'نضال داود مهداوی' 44 ساله را در ایستگاه بازرسی 104 در نزدیکی شهر طولکرم کرانه باختری رود اردن به شهادت رساندند.
ارتش رژیم صهیونیستی در توجیه شهادت این فلسطینی، مدعی شده که وی قصد حمله با سلاح سرد به مجموعه ای از سربازان اسرائیلی را داشته است.
اشغالگران صهیونیست درحالی به تخریب منازل فلسطینیان ادامه می دهند که شورای امنیت سازمان ملل «سوم دی ماه» قطعنامه توقف فوری فعالیت های شهرک سازی رژیم اسرائیل را در اراضی اشغالی فلسطینیان، تصویب کرد.
بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی پیشتر با تخریب فوری منزل ده ها فلسطینی در منطقه المثلث در شمال و جنوب فلسطین اشغالی و شهر قدس موافقت کرد.
رژیم صهیونیستی به منظور تحت فشار قراردادن فلسطینیان اقدام به مصادره و تخریب زمین ها و ساختمان های آنان می کند تا بتواند زمین های بیشتری از فلسطینیان را تصاحب و شهرک های خود را توسعه دهد.
خاورم**9366**1579
مترجم:صغری رحیمی * انتشار دهنده : مرضیه فاتحی علیشاه

انتهای پیام /*

نظر شما