شناسهٔ خبر: 17472526 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

راکیتیچ: خودم را به خاطر انریکه از پل پرت می‌کنم!/ افتخار می‌کنم بازیکن بارسلونا هستم

خبرگزاری میزان- هافبک تیم فوتبال بارسلونا با تمجیدی فوق‌العاده از سرمربی تیمش به شایعات پایان داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان، ایوان راکیتیچ، هافبک کروات و ملی‌پوش تیم فوتبال بارسلونا مدعی شد لوئيز انریکه، سرمربی بارسلونا کمک فراوانی به او کرده و حاضر است به خاطر او، خود را از پل به پایین پرت کند!

راکیتیچ که در فصل جاری به هیچ عنوان در حد و اندازه‌های خود ظاهر نشده و کمتر در ترکیب بارسلونا قرار می‌گیرد، یکی از بازیکنانی ا‌ست که شایعه جدایی‌‌اش از نیوکمپ در تابستان به گوش می‌رسد.

وی که یکی از ارکان کسب «سه‌گانه» و «دوگانه» بارسلونا در دو فصل اخیر بوده، در فصل جاری چندان از سوی انریکه مورد استفاده قرار نمی‌گیرد و همین مسئله باعث شده تا در روزهای اخیر زمزمه‌هایی مبنی بر اختلاف او با این مربی منتشر شود.

راکیتیچ در این خصوص اظهار داشت: انریکه کمک بسیار زیادی به من کرده است و اگر لازم باشد، حاضرم بی‌درنگ، به خاطر او خودم را از پل به پایین پرت کنم.

وی در پایان، درباره بارسلونا و شرایط کنونی‌اش در این تیم گفت: افتخار می‌کنم که عضوی از این تیم هستم. حتی اگر دقایق بازی کافی به من نرسیده باشد و جام‌هایی که تاکنون برده‌ایم را هم در نظر نگیریم، من همواره روی فوتبالم تمرکز می‌کنم. وضعیت خوبی دارم اما هنوز هم می‌توانم بهتر باشم و برای آن تلاش خواهم کرد. مهم‌ترین موضوع این است که می‌دانم هم‌تیمی‌هایم به من اعتماد کامل دارند.

انتهای پیام/

نظر شما