شناسهٔ خبر: 17467713 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

رئیس دانشگاه شهرکرد مطرح کرد

انصراف برخی دانشجویان دختر دانشگاه شهرکرد به دلیل کمبود خوابگاه

رئیس دانشگاه شهرکرد گفت: متأسفانه به دلیل محدودیت فضای خوابگاهی در دانشگاه شهرکرد هرساله شاهد انصراف برخی دانشجویان دختر هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، شایان شامحمدی امروز در آیین کلنگ‌ زنی ساخت خوابگاه دخترانه 15 خرداد دانشگاه شهرکرد در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: دانشگاه شهرکرد در سه پردیس شهرکرد، بروجن و فارسان فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه پنج هزار و 600 هکتار مساحت کل عرصه دانشگاه شهرکرد است، افزود: این دانشگاه شامل هشت دانشکده، هشت پژوهشکده وابسته به دانشگاه، 312 عضو هیئت‌علمی و هشت هزار و 300 دانشجو در مقاطع مختلف لیسانس، فوق‌لیسانس و دکتری است.

رئیس دانشگاه شهرکرد با بیان اینکه از مجموع هشت هزار و 300 دانشجو این دانشگاه تعداد پنج هزار دانشجوی دختر و سه هزار دانشجوی پسر هستند، ادامه داد: همچنین آمار دانشجویان این دانشگاه که هم‌اکنون در خوابگاه به سر می‌برند سه هزار نفر است.

شامحمدی با تأکید بر اینکه از پنج هزار دانشجوی دختر دانشگاه این شهر دو هزار نفر در خوابگاه هستند و بخشی دیگر بدون خوابگاه، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل محدودیت فضای خوابگاهی در دانشگاه شهرکرد هرساله شاهد انصراف برخی دانشجویان دختر هستیم.

رییس دانشگاه شهرکرد یکی از دستور کارهای این دانشگاه را پیگیری استفاده از خدمات خیرین عنوان و اضافه کرد: خوابگاه دخترانه 15 خرداد با پنج هزار متر مربع زیربنا و حدود هفت میلیارد تومان اعتبار ساخته می‌شود.

انتهای پیام/68020//ر20/

برچسب‌ها:

نظر شما