شناسهٔ خبر: 17454163 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

14 واحد فروش تلفن همراه متخلف در اراک مهر و موم شد

اراک - ایرنا - به گزارش روز دوشنبه پایگاه پایگاه خبری پلیس، رئیس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت:14 واحد فروش تلفن همراه متخلف در اراک در راستای تداوم طرح امنیت مهر و موم شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز دوشنبه پایگاه خبری پلیس، سرگرد مهدی تقوی نیا افزود: پلیس امنیت عمومی، به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، با همکاری اتحادیه مربوطه از 23 واحد موبایل فروشی در اراک بازدید کرد.
وی ادامه داد: واحد های اشاره شده به دلیل رعایت نکردن ضوابط انتظامی، نداشتن پروانه کسب و تخلفات صنفی مهر و موم شدند.
سرگرد تاکید کرد: همکاری تنگاتنگ شهروندان با پلیس در اجرای طرح های امنیتی و انتظامی محوریت دارد و در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی باید موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

*** کشف چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در ساوه
فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت:چهار میلیارد ریال انواع کالای قاچاق در این شهرستان در دو روز اخیر کشف شد.
سرهنگ پرویز اسدی افزود: ماموران انتظامی این شهرستان در ماموریت ها موفق به شناسایی محموله قاچاق شدند و در بررسی های انجام شده از خودرو های توقیفی انواع کالای قاچاق شامل پتو، لوازم سرامیکی، چوبی و آرایشیبه دست آمد.
این مقام انتظامی گفت: در این رابطه 9 متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قانونی شدند.
وی گفت: مبارزه با قاچاق کالا از مهمترین برنامه‌های پلیس است و نیروی انتظامی از تمام ظرفیت‌ درناامن کردن محیط برای قاچاقچیان کالا استفاده می کند.
سرهنگ اسدی گفت: نیروهای انتظامی با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تامین نظم و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند و لازم است شهروندان نیز ضمن رعایت نکات ایمنی و امنیتی در پیشگیری از جرایم، هرگونه موارد مشکوک را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

*** توقیف سواری پراید با 45 میلیون ریال خلافی در اراک
رئیس پلیس راهور استان مرکزی گفت: ماموران پلیس راهور این شهرستان در زمان گشت زنی ، یک دستگاه خودروی پراید را به علت ارتکاب تخلفات رانندگی متوقف کردند.
سرهنگ ابوالفضل امیدی افزود:در استعلام انجام شده از سوابق خودرو مشخص شد که 45 میلیون ریال جریمه آن پرداخت نشده است که این خودروی متخلف برای سیر مراحل قانونی به پارکینگ منتقل شد.

*** دستگیری سه سارق در عملیات پلیس شازند
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: سه سارق حرفه ای در این شهرستان که لوازم منزل و محتویات داخل خودرو را می دزدیدند، دستگیر شدند.
سرهنگ بیژن جنتی بیان کرد: این سارقان که در عملیات روز گذشته ماموران اتظامی کلانتری 11 شهرستان دستگیر شدند، در مراحل نخست تحقیقات به 10 فقره سرقت منزل و محتویات داخل خودرو در شازند اعتراف کردند.
این مقام انتظامی افزود: این سارقان بخشی از سرقت ها را با همدستی همدیگر انجام می دادند.
وی توضیح داد: بخشی از اموال سرقتی کشف شده از این سارقان به مالباختگان تحویل داده شد.
سرهنگ جنتی خاطر نشان کرد: با تکمیل پرونده، متهمان به مرجع قضایی معرفی و با قرار وثیقه روانه زندان شدند.
7114/6013/ خبرنگار: شیما کریمی*** انتشاردهنده:مژگان حیدری

انتهای پیام /*

نظر شما