شناسهٔ خبر: 17437641 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون تکواندو | لینک خبر

گفت‌و‌گو با تکواندوکاران 3 تیم نخست «جام نقش جهان»

صاحب‌خبر -

گفت‌و‌گو با تکواندوکاران 3 تیم نخست «جام نقش جهان»



شناسه خبر: 21790   دوشنبه 27 دي 1395 - 08:42

بیست و دومین دوره لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان مردان با قهرمانی تیم باشگاه مقاومت، نایب قهرمانی تیم شرکت نفت پالایش آبادان و کسب سکوی سوم توسط تیم منطقه آزاد ارس به پایان رسید که در ادامه گفت‌‌وگوی روابط عمومی فدراسیون تکواندو را با 3 تکواندوکار از 3 تیم نخست جدول رده‌بندی این رقابت‌ها می‌خوانید.


طاهری: کسب مجوز حضور در جام باشگاه‌های آسیا انگیزه ما را چند برابر می‌کرد

فردین طاهری تکواندوکار تیم باشگاه مقاومت که سومین حضور خود در این تیم را تجربه می‌کند گفت: امسال تکواندوکاران تيم از ابتدا با قدرت در لیگ حضور پیدا کردند و با تلاش کادر فنی توانستیم مزد زحمات خود را گرفته و در فاصله دو هفته باقی مانده به پایان رقابت‌ها ششمین عنوان قهرمانی را در «جام نقش جهان» کسب نماییم.

وی در ادامه افزود: قهرمانی این دوره از لیگ برای ما خوشایند بود. حضور تیم قهرمان در جام باشگاه‌های آسیا انگیزه ما را دو چندان می‌کرد تا بتوانیم با اقتدار در لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان گام برداریم و خدا را شکر می کنم توانستیم به این مهم دست پیدا کنیم.

هوگوپوش تیم باشگاه مقاومت در پایان خاطر نشان ساخت: در این دوره توانستم نتایج خوبی را کسب کنم و بيشتر مبارزاتم را با موفقیت پشت سر بگذارم، امیدوارم با نظر کادر فنی من نیز جز نفرات حاضر در تیم برای حضور در هفتمین دوره مسابقات جام باشگاه‌های آسیا باشم.


ساکت: مبارزات با سطح عالی برگزار شد

افشین ساکت عضو تیم شرکت نفت پالایش آبادان که وی را از هوگوپوشان با سابقه تکواندو در ليگ می‌توان به شمار آورد در رابطه با رقابت‌های این دوره از جام نقش جهان گفت: همانند سال‌های گذشته مسابقات در سطح فنی بالایی برگزار شد و تمامی تکواندوکاران حاضر در این لیگ با آمادگی کامل حضور پیدا کرده بودند و به راحتی مبارزات را واگذار نمی‌کردند.

وی در رابطه با مبارزه هفته پایانی خود با تکواندوکار تیم منطقه آزاد ارس بیان کرد: حریفم از هوگوپوشان جوان و با انگیزه بود اما من نیز سال‌ها با بزرگان تکواندو در یک باشگاه بودم و این تجربه چندین ساله شاید یکی از عوامل موفقیتم در این مبارزه بود که نتیجه را 7 بر 4 به نفع خودم به پایان رساندم.

ساکت در پایان افزود: در هفته پایانی و در مبارزاتي حساس توانستیم نتیجه را به نفع خود رقم زده و سکوی نایب قهرمانی بیست و دومین دوره جام نقش جهان را به نام تیم منطقه آزاد ارس ثبت نماییم که این موفقیت جز با تلاش و یکدلی تیم و کادر فنی بدست نمی‌آمد.


فروغی کیا: تیم‌ها برای قهرمانی آمده بودند

فرشاد فروغی کیا تکواندوکار تيم منطقه آزاد ارس در «جام نقش جهان» گفت: در بیست و دومین دوره لیگ دسته یک جوانان و بزرگسالان سطح فنی مبارزات نسبت به سال گذشته تغییر کرده بود و تمامی تیم‌ها برای کسب سکوی نخست و عنوان قهرمانی حضور پیدا کرده بودند. ما نیز توانایی خود را به کار گرفته بودیم اما متاسفانه نتیجه در هفته پایانی و با امتیاز 5 بر 3 به نفع پالایش نفت آبادان به پایان رسید و به سکوی سوم این رقابت‌ها دست پیدا کردیم.

فروغی کیا در ادامه و با اشاره به رقابت‌های هفته پایانی افزود: این رقابت‌ها از حساسیت بالایی برخوردار بود، ما به راحتی می‌توانستیم بر سکوی نایب قهرمانی قرار بگيريم اما همیشه در یک سوی مسابقات ورزشی برد و در سوی دیگر باخت است و با توجه به تلاشی که داشتیم نتوانستیم نتیجه مورد نظر را کسب کنیم.

وی افزود: در این دوره شاهد پیشرفت سطح فنی مبارزات و استفاده از تکنیک‌ها ترکیبی بودیم که فکر می‌کنم حضور برخی ملی‌پوشان و تکواندوکاران لیگ برتر در این امر بی تاثیر نبوده است.

فروغی کیا در پایان با اشاره به برگزاری لیگ با قوانین جدید بیان کرد: هفته پایانی این رقابت‌ها با اجرای قوانین جدید داوری برگزار شد که هماهنگی با این موضوع قطعا به زمان احتیاج دارد اما نسبتا توانستیم خود را با این شرایط وفق دهیم.



نظر شما