شناسهٔ خبر: 17385913 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فعالیت 73 شرکت دانش بنیان در استان قم

نمایندگی قم

مدیر پارک علم و فناوری استان قم، گفت: گفت: هم اکنون 73 شرکت دانش بنیان زیرمجموعه پارک علم و فناوری استان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا منطقه قم، سید حسین اخوان علوی روز پنجشنبه در مراسم رونمایی از کتاب سیره اخلاقی تربیتی امام موسی صدر، در موسسه امام خمینی(ره) گفت: از مجموعه 73 شرکت دانش‌بنیان، 50 مورد آن در مرکز رشد و 23 شرکت نیز در مدیریت امور موسسات قرار دارند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو مرکز رشد در پارک فعالیت می‌کند، ادامه داد: در مرکز رشد علوم انسانی مراکز مختلفی فعالیت می‌کند که یکی از آنها مرکز اسلامی سازی رفتار مسطر است که امروز شاهد رونمایی یکی از محصولات این موسسه هستیم.

مدیر پارک علم و فناوری قم، گفت: طرح واره‌ای که امروز در خصوص شخصیت امام موسی صدر و ابعاد اخلاقی و تربیتی ایشان رونمایی می‌شود می‌تواند اثر ارزشمندی در جهان امروز و رسانه‌ها برای انتقال ارزش‌های اسلامی باشد.

اخوان ادامه داد: امروزه جریان قالب در جهان جریانی است که از طریق شخصیت‌ها مباحث فرهنگی القا می‌شود که در این زمینه از کارتون‌ها استفاده خاصی انجام شده است.

وی با بیان اینکه این موسسه راه خوبی برای ایجاد یک مسیر جدید در الگوگیری از شخصیت‌های دینی باز کرد، اضافه کرد: در آینده مرکز رشد علوم و مراکز اسلامی تاسیس می‌شود که در این زمینه با پژوهشگاه حوزه و دانشگاه تفاهم نامه‌ای امضا شده است تا بحث‌های علمی علوم انسانی و اسلامی با عرضه محصولات فناورانه همراه باشد.

انتهای پیام

نظر شما