شناسهٔ خبر: 17124511 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

7 دی از ذخایر معنوی و انقلابی قزوین محسوب می‌شود

قزوین - ایرنا - نماینده ولی‌ فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: 7 دی از ذخایر معنوی و انقلابی قزوین محسوب شده و برپایی بزرگداشت آن نیز امری ضروری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز سه شنبه ایرنا به نقل از دفتر امام جمعه قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم بزرگداشت 7 دی 57، روز تجلی انقلاب اسلامی در قزوین که در مسجد توحید برگزار شد، افزود: روزهایی نظیر این روز، از ذخایر معنوی و انقلابی منطقه محسوب و احیای آن نیز ضروری است.
وی با تاکید بر اینکه نباید در معرفی 7 دی ضعیف عمل کنیم، اضافه کرد: اگر ما در این زمینه ضعیف عمل کنیم، دشمنان باورها و اعتقادهای مردم را هدف قرار گرفته و زیبایی و ارزش ‌های معنوی و انقلابی ما را از میان خواهند برد.
امام جمعه قزوین یادآور شد: زمانی مرزهای جمهوری اسلامی به مدرسه فیضیه و دارالشفاء محدود می ‌شد که آن هم در سال 54 با هجمه رژیم شاهنشاهی از طلبه‌ ها گرفته شد تا بعد از چند سال شاهد بازگشایی دوباره آنها باشیم.
به گفته وی، امروز شاهدیم مرزهای جمهوری اسلامی توسعه یافته و به نوار غزه، سوریه، عراق، یمن، بحرین و لبنان رسیده و همچنان نیز با سرعت در حال پیشروی بوده و این مهم تنها به برکت عنایت خداوند صورت گرفته است.
نماینده ولی فقیه در استان قزوین افزود: این همه عزت و سربلندی کشور تنها به برکت خون شهدا به دست آمده که در نهایت نیز عزت و اقتدار مسلمانان را به دنبال داشته است.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی در پایان گفت: رزمندگان اسلام هیچ ‌گاه از مبارزه خسته نشده تا جایی که امروز هم شاهدیم آنان بدون هیچ احساس خستگی در میدان ‌های مبارزه حضور داشته و در مقابل تروریست ‌ها ایستادگی می‌کنند.
8054/انتشار دهنده: رضا اسدی

نظر شما