شناسهٔ خبر: 16857471 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در کرج

نمایندگی البرز

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در کرج خبر داد.

صاحب‌خبر -

رییس پلیس آگاهی استان البرز از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو در کرج خبر داد.

سرهنگ حمیدرضا گل صباحی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، گفت: در پی دریافت اخباری مربوط به سرقت منازل و خودرو در باغستان کرج بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت .

وی افزود: پس از انجام تحقیقات ماموران نیروی انتظامی در یک عملیات پلیسی موفق به دستگیری شش نفر متهم سابقه دار که با این سرقت‌ها در ارتباط بودند، شدند.

گل صباحی خاطرنشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افراد چهار دستگاه خودرو سرقتی کشف و متهمان به همراه خودروها برای بررسی‌های تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفتند.

رییس پلیس آگاهی استان البرز ادامه داد: سارقان در ادامه بازجویی ها به 36 فقره سرقت انواع خودرو در سطح شهرستان کرج اعتراف کردند و اذعان داشتند که خودروهای سرقتی را به منظور سند و نمره شدن به اشخاصی در شهرستان‌های سقز‌، بوکان‌، میاندوآب و خرم آباد فروخته‌اند.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی برای دستگیری مالخران با هماهنگی مقام قضایی به شهرستانهای مورد نظر اعزام و با رعایت تمام جوانب و به صورت نامحسوس با همکاری پلیس آگاهی شهرستان سقز در اولین مرحله و طی یک عملیات موفق پلیسی سه نفر از مالخران را دستگیر و بلافاصله آنها را برای مواجهه حضوری با سارقان به کرج منتقل کردند‌.

وی اظهار کرد: مالخران پس از انتقال به کرج در مواجهه با سارقان ناچار به جرم خود مبنی بر خریداری خودروهای مسروقه از متهمان و سند و نمره کردن آنها اعتراف کردند‌.

گل صباحی بیان کرد‌: ماموران در ادامه موفق به توقیف 15 دستگاه خودرو مسروقه در سقز و سه دستگاه خودرو دیگر در خرم آباد شدند که مالخران از آنها به منظور جابجایی کالای قاچاق و مشروبات الکلی استفاده می‌کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز در پایان گفت: در ادامه تحقیقات ماموران با کشف 12 دستگاه خودرو مسروقه دیگر و شناسایی محل های سرقت خودروها در مجموع تعداد 36 دستگاه خودرو سرقتی را کشف کردند و متهمان دستگیر شده نیز برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام

نظر شما