شناسهٔ خبر: 1682301 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کوهکن در گفت‌‌وگو با تسنیم:

همایش وحدت اصول‌گرایان مقدمه‌‌ای برای اتحاد است/ علما نقش محوری در جبهه اصول‌گرایی دارند

خبرگزاری تسنیم: نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری با انتقاد از تلاش برخی رسانه‌‌های غیراصول‌گرا برای تخریب همایش وحدت اصولگرایان گفت: این همایش مقدمه‌ای برای وحدت و اتحاد اصول‌گرایان است.

صاحب‌خبر -

محسن کوهکن نایب رئیس جبهه پیروان خط امان و رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری تسنیم، با اشاره به همایش اصول‌گرایان که قرار است از ساعت 15 فردا(شنبه) با سخنرانی آیت‌الله مصباح‌یزدی در مجتمع فرهنگی 13 آبان برگزار شود، گفت: این همایش، مقدمه‌ای برای وحدت در جبهه اصول‌گرایی است.

وی با بیان اینکه اصول‌گرایان باید به همگرایی بیشتر حول محور علما بیاندیشند، از تیتر منتسب به خود در یکی از رسانه‌های اصلاح‌طلب که علیه همایش وحدت اصولگرایان بوده، انتقاد کرد و گفت: متاسفانه این رسانه رعایت امانت‌داری نکرده است؛ من آنجا گفتم تفاوت ما اصول‌گرایان با اصلاح‌طلبان در این است که ما حرمت علمای بزرگ و جامعیتن را حفظ و طبق نظر آنها عمل می‌کنیم، اما اصلاح‌طلبان به روحانیت توجه چندانی ندارند.

کوهکن با بیان اینکه نقش علما در وحدت اصول‌گرایان راهبردی و محوری است، گفت: احترام شخصیت‌هایی چون آیت‌الله مصباح‌یزدی، آیت‌الله یزدی، آیت‌الله مهدوی‌کنی و جامعتین برای همه اصول‌گرایان یک اصل است و بعید است اصول‌گرایی به این اصل توجه نداشته باشد.

وی گفت: بنده آن قدر به همایش فردا اهمیت قائل هستم که برای شرکت در این همایش، از اصفهان به تهران خواهم آمد تا در این امر مبارک و مهم شرکت داشته باشم.

انتهای پیام/

نظر شما