شناسهٔ خبر: 16811088 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

در ۲۴۰ نقطه از کشور مجمع خیرین سلامت فعالیت می‌کنند

استان‌ها > همدان - معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور در همدان گفت: در دولت یازدهم زیرساخت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اجرای طرح تحول نظام سلامت رشد چشمگیری داشته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از همدان ؛ اسماعیل غنیان، که در همایش معلم، طلایه دار امید همدان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دفاتر این مجمع در 240 نقطه کشور شکل گرفته و 70 هزار نفر نیز یاوران این مجمع هستند.


وی خاطرنشان کرد: این مجمع تا پایان سال 94 حدود 40 هزار میلیارد ریال عملکرد داشته و تجهیزات پزشکی فراوانی در مناطق کمتر توسعه یافته توزیع کرده است.

غنیان، با اعلام اینکه مجمع همدان یکی از پویاترین مجامع خیرین سلامت کشور است تصریح کرد: مجمع خیران سلامت کشور در سال های گذشته همواره به دنبال ورود به آموزش و پرورش و ایجاد طرح یاوران سلامت در آموزش و پرورش بوده که هنوز محقق نشده است اما استان همدان در این زمینه با رویکرد آموزش پیشگیری و درمان ورود کرده و توانسته توافقنامه ای را با آموزش و پرورش منعقد کند که اقدام شایسته ای است.

معاون امور استان‌های مجمع خیرین سلامت کشور یادآور شد: ستاد مرکزی این مجمع، مبلغی را به عنوان آورده اولیه به حساب مشترکی که میان مجمع و آموزش و پرورش استان همدان باز شده است واریز می کند تا این اقدام سرآغازی برای یک بزرگ باشد.

غنیان با بیان اینکه همدان در اجرای این طرح به صورت پایلوت عمل می کند تاکید کرد: مجمع خیرین سلامت کشور با تمام انرژی و توان از طرح انعقاد تفاهمنامه مجمع خیرین سلامت همدان با آموزش و پرورش حمایت می کند و با خیریابی و سرمایه گذاری در راستای تحقق اهداف این طرح گام بر می دارد.


لازم به ذکر است، همایش معلم، طلایه دار امید روز پنجشنبه با رویکرد مشارکت های مردمی در ایجاد جامعه سالم با مشارکت مجمع خیران سلامت و آموزش و پرورش استان همدان برگزار شد.

 

46

 

نظر شما