شناسهٔ خبر: 16811070 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس:

ادامه دادن راه شهدا تنها با ادعای همرزمی با آنان میسر نمی شود

زنجان- ایرنا- فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس گفت: امروز اگر کسی به دنبال مدیریت جهادی در کشور است باید راه و رسم شهدا را در پیش بگیرد و تنها ادعای همرزمی با شهیدان کفایت نمی کند.

صاحب‌خبر -

سردار امین شریعتی پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدای زنجان با بیان اینکه شهدا راه را برای نسل های دیروز، امروز و آینده روشن کردند، افزود: در زمان حاضر هر حرکت عزتمندانه ای که در منطقه و جهان اسلام شاهد آن هستیم از سر عظمت و برکت خون شهدا است.
وی با بیان اینکه راه شهدا راه سعادت است، ادامه داد: به غیر از راه شهدا، هیچ راهی برای بیرون رفتن از معضلات جامعه وجود ندارد.
سردار شریعتی تصریح کرد: عده ای فکر می کنند منظور از ادامه راه شهدا ،جنگ و خونریزی است در حالی که در شرایط حاضر حضور در صحنه های دفاع از انقلاب و انجام درست وظایف و مسئولیت پذیری همان ادامه دادن راه شهیدان است.
وی حریت و آزادگی ،اطاعت پذیری و ولایت مداری، تواضع، ساده زیستی و صبر و شکیبایی را از ویژگی های بارز شهدا برشمرد گفت: فرماندهان دوران مقدس با هر نوع سلایق سیاسی کنار می آمدند و مقابل کسی دیوار ایجاد نمی کردند و خط قرمز آنها فقط ولایت بود.
سردار شریعتی به تحولات منطقه اشاره کرد و افزود: دشمنان به ویژه آمریکا و صهیونیست ها از مدت ها قبل برای خاورمیانه و تضعیف جبهه مقاومت طرح و نقشه ریخته بودند و اکنون نیز تلاش می کنند چهره پلید خود را پشت سعودی ها پنهان کنند تا مسأله رژیم صهیونیستی فراموش شود.
فرمانده لشکر عاشورا در دوران دفاع مقدس به جنایات آل سعود دریمن اشاره کرد و ادامه داد: اکنون خون شهدا ثمر داده و جبهه مقاومت در سطح منطقه گسترده شده است.
سردار شریعتی به راهپیمایی عظیم اربعین امسال اشاره کرد و گفت: به برکت خون شهدای مدافع حرم حضور مردم در ایام اربعین علاوه بر شهرهای نجف و کربلا، در سامرا نیز به قدری عظیم و چشمگیر بود که دشمنان را نا امید کرد.
7312/6085
خبرنگار: حسن اکبری** انتشار دهنده: رویا رفیعی

نظر شما