شناسهٔ خبر: 16810947 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرانسه تلاش صهیونیست‌ها را برای قانونی‌کردن شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، محکوم کرد

دولت فرانسه اقدام کنست در تصویب پیش‌نویس طرح قانونی کردن شهرک‌‌سازی صهیونیست‌ها در اراضی اشغالی کرانه باختری رود اردن، را محکوم کرد.

صاحب‌خبر -
فرانسه تلاش صهیونیست‌ها را برای قانونی‌کردن شهرک‌سازی در اراضی اشغالی، محکوم کردبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از خبرگزاری دولتی کویت، دولت فرانسه روز پنجشنبه تلاش‌های «کنست» پارلمان رژیم صهیونیستی، را در تصویب طرح قانونی کردن شهرک‌های صهیونیست نشین در کرانه غربی رود اردن، محکوم کرد.

وزارت امور خارجه فرانسه با صدور بیانیه ای تصویب پیش‌نویس طرح قانونی کردن شهرک های صهیونیستی نشین در مناطق فلسطینی از سوی کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی را مانعی بر سر راه تلاش ها برای برقراری صلح در منطقه دانست. در ادامه این بیانیه تاکید شده است: «این تصمیم با قوانین بین‌المللی همسویی ندارد و به شهرک‌نشینان اجازه خواهد داد زمین‌های فلسطینیان را تصاحب کنند. همچنین تصویب و اجرای این قانون راه حل تشکیل دو کشور را از بین خواهد برد.»

لازم به ذکر است پارلمان رژیم صهیونیستی چهارشنبه، پیش نویس قانونی اعلام کردن ساخت شهرک های صهیونیستی از جمله چهار هزار واحد مسکونی ساخته شده در زمین های خصوصی فلسطینیان در کرانه غربی رود اردن را تصویب کرد. 

هدف از این طرح ممانعت از شکایت فلسطینیان علیه صهیونیست ها و درخواست تخریب شهرک های صهیونیست نشین ساخته شده در زمین های فلسطینیان است.



انتهای پیام/

نظر شما