شناسهٔ خبر: 16508472 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: جام‌جم آنلاین | لینک خبر

همراهی مجموعه کلاه قرمزی با کودکان و نوجوانان در نوروز ٩٦

مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو ویژه سال ٩٦ در جدول پخش برنامه های نوروزی این شبکه قرار گرفت. جام جم آنلاین: رضا شفیعی جم بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش را با ذوق برفی به سبک خودش به روز کرد. یکتا ناصر بازیگر سینما و تلویزیون اینستاگرامش با عکسی از خودش در دوران بارداری و همسرش منوچهر هادی کارگردان مطرح کشور به روز کرد. محمد مسلمی یکی از عموهای مهربان و پرانرژی فیتیله‌ای است که همیشه تلاش می‌کند با نمایش‌های زیبا، دل بچه‌ها را شاد کند. برنامه تهرانگرد به کارگردانی داریوش ابراهیم زاده برای این که پایتخت را از زاویه‌ای دیگر به مردم نشان دهد ساخته شده و به گفته تهیه‌کننده‌اش، سیاوش ابراهیم‌زاده تنها روی مقوله گردشگری تمرکز نکرده و در حوزه‌های مختلف اجتماعی، اقتصادی، ورزشی، فرهنگی ـ هنری و سیاسی نیز ورود کرده است. تهرانگرد مجموعه‌ای است که هر شب به مدت 25 تا 30 دقیقه از شبکه پنج سیما روی آنتن می‌رود و پیش از این، 175 قسمت آن از شبکه تهرانHD پخش شده است. برخلاف آنچه از عنوان برنامه به ذهن خطور می‌کند، تهرانگرد بیشتر به مسائل اجتماعی و روز جامعه تهران می‌پردازد و به اهالی پایتخت کمک می‌کند با استان خود بیشتر آشنا شوند. ابتدای آذر ماه امسال، استاد داریوش اسدزاده 94 ساله شد و با حضور در جمع صمیمی کارکنان روزنامه جام جم سالروز تولد خود را جشن گرفت. رئیس رسانه ملی درگذشت آیت‌ا‌لله موسوی اردبیلی را تسلیت گفت. برنامه «امروزی ها» امروز میزبان مزدک رستمی بازیگر سریال هشت و نیم دقیقه است. کاتب «افسانه سلطان و شبان» که با صدای منحصربه‌فردش راوی سریال هم بود، در بخشی از روایتش این‌طور سخن می‌گوید: «سرانجام بازِ شاهی بر شانه شبانی ساده دل نشانده و او را به قصر آورده تا بر تخت بنشانند. سلطان با رویت شبان به شگفتی افتاد.» علاوه بر بازیگری، ساز هم می‌زند و ترجمه هم می‌کند. تاکنون در سریال‌هایی مانند بچه‌های نسبتا بد، مهرآباد، گل‌های گرمسیری، روشنایی‌های شهر و دوران سرکشی و فیلم‌هایی چون نگار، نیمکت، ‌خانوم، ‌اسب حیوان نجیبی است و... بازی کرده است. برنامه ثریا امشب سوم آذر با توجه به ایام اربعین حسینی و دهه آخر صفر، با حضور دکتر محمد حسین رجبی دوانی به بررسی عبرت های تاریخی شکل گیری حادثه عاشورا و ماجرای صلح امام حسن مجتبی(ع) می پردازد. در دومین برنامه

صاحب‌خبر -

به گزارش جام جم آنلاین از روابط عمومی شبکه دو، عوامل سازنده برنامه در فضایی آرام و خلاق ساخت سری جدید کلاه قرمزی را به زودی آغاز نموده تا در سال جدید لحظاتی با نشاط را همراه عروسک های محبوب این مجموعه به تمامی مخاطبان خود تقدیم نمایند.

کلاه قرمزی از عروسک هایی است که با چند نسل از مخاطبان سیما همراه بوده است و همه ساله با اتفاقات تازه‌ای به تلویزیون می­‌آید تا قصه‌ای متفاوت از زندگی عادی مردم روایت کند.

این مجموعه به تهیه کنندگی حمید مدرسی؛ کارگردانی و اجرای ایرج طهماسب نوروز 96 از شبکه دو سیما پخش خواهد شد.

نظر شما