شناسهٔ خبر: 16490022 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان:

۱۵۰۰ گیلانی امسال بازنشسته می‌شوند

ایلنا: رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان گفت: امسال ۱۵۰۰ نفر در گیلان به بازنشسته می‌شوند و به خانواده صندوق سازمان بازنشستگی کشوری در گیلان ملحق خواهند شد.

صاحب‌خبر -

محسن طاهری دریاسری در گفتگو با ایلنا، با بیان اینکه  ۶۱ هزار بازنشسته گیلانی زیر پوشش صندوق بازنشستگی کشوری قرار دارند؛ اظهار کرد: ۸۰ دستگاه اجرایی در پرداخت حقوق بازنشستگان کشوری همکاری می‌کنند.

رییس سازمان صندوق سازمان بازنشستگی کشوری گیلان با بیان اینکه این سازمان به اعضای خود سوبسید سفر پرداخت می‌کند؛ گفت: با تمهیدات اندیشیده شده برای بازنشستگان تورهای سیاحتی و زیارتی فراهم شده و تاکنون استقبال خوبی از سوی اعضا صورت گرفته است.

طاهری دریاسری با اشاره به وجود دو خانه امید بازنشستگان کشوری در استان گیلان اظهار کرد: این دو خانه امید در حال حاضر در رشت و رودبار فعالیت کرده و پذیرای بازنشستگان هستند.

وی درخصوص پرداخت وام صروری به اعضای صندوق بازنشستگان کشوری گفت: میزان این تسهیلات ۳ میلیون تومان با سود چهار درصد و بصورت ۳۶ ماهه است و در آذرماه پس از قرعه‌کشی به متقاضیان ثبت نام شده پرداخت می‌شود.

طاهری گفت: امسال ۱۵۰۰ نفر در گیلان به درجه بازنشستگی نائل می‌شوند و به خانواده صندوق سازمان بازنشستگی کشوری در گیلان ملحق خواهند شد.

نظر شما