شناسهٔ خبر: 16475863 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شیرازه | لینک خبر

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فیروزآباد:

مدیران با حقوقهای نجومی بایستی در برابر انقلاب اسلامی پاسخگو باشند/راه حل مشکلات اقتصادی کشور حمایت از تولیدات داخلی است

صاحب‌خبر -

به گزارش شیرازه به نقل از فیروزنا میثم امیری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در سالروز تشکیل بسیج دانشجویی در سخنان خود پیش از خطبه های نماز جمعه  این هفته شهرستان فیروزآباد با اشاره به سال روز فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل  بسیج دانشجو طلاب در تاریخ 2  آذر سال 67  که طلاب علوم دینی ودانشجویان دانشگاهها را به استفاده از  تمام توان خود در دفاع از انقلاب و اسلام  ملزم کردند، گفت:  بسیج دانشجویی برای بازخوانی ،بازتولید درجهت تبیین وعینیت بخشیدن به آرمان های بلند انقلاب اسلامی متجلی در میراث پر بهای به جامانده از حضرت امام و منویات رهبر انقلاب و در پاسخگویی به انتظارات و مطالبات موجود، رسالت و وظیفه ای سنگین مبتنی بر رویکردها، عرصه ها وجهت گیری های روز برای خود ترسیم نموده است.

وی در ادامه افزود: دانشجویان امروز ایران نه در دوران پیروزی انقلاب اسلامی حضور داشته اند و نه دوران دفاع مقدس را دیده اند ولی با تمام وجود قدردان وسپاس گذار مجاهدت ها واز خود گذشتگی ها، و پاسدار خونهای به زمین ریخته شده ی شهیدان هستند

میثم امیری یکی از دغدغه مهم جامعه را بحث معیشت و مشکلات اقتصادی دانست و اظهار داشت: در دولت مسلما بجای اینکه برگزار شدن یا نشدن کنسرت های غیر اسلامی و غیر دینی در شهرها موضوع اول کشور باشد بایستی دولت به موضوع معیشت مردم و روح معنوی و الهی توجه کند.

عضو شورای تبیین مواضع دانشگاه های پیام نور استان فارس با اشاره به دریافت های نجومی توسط برخی مدیران ارشد کشوری اظهار داشت: چطور میشود پذیرفت کسانی که حکم مسئولیت از ملت گرفته اند، در اوج گرفتاری مردم و وقتی که ملت برای تامین هزینهای اولیه خود با مشکل مواجه اند حقوق چند صد میلیونی دریافت کنند ؛ آیا نجومی بگیران توان برقراری عدالت در جامعه را دارند؟

وی افزود:مسئله ما مبارزه با اقتصادی است که در آن یک نفر میتواند یک صدو پنجاه میلیون تومان از سرمایه های نظام بانکی را در اختیار داشته باشد اما، هنگام پرداخت وام ده میلیونی ازدواج، بهانه کمبود منابع میشود ! مدیران با حقوقهای نجومی بایستی در برابر انقلاب اسلامی پاسخگو باشند. 

امیری در قسمت دیگری از سخنان خود با انتقاد از دولت در خصوص وعده های 100 روزه و حقوق های نجومی برخی مدیران بیان کرد: امروز برخی از افرادی که در برخی از کرسی های اجرایی نظام تکیه دادند راحت طلبی و مال اندوزی اشرافی گری را پیشه راه خود گرفته اند ودست از مبارزه با جبهه شیطان کشیده اند ودیگران را نیز از این کار منع می کنند .

وی در ادامه افزود: دولت محترم که در سه سال گذشته تمام هستی و سرمایه اش را در آمریکا سرمایه گذاری کرده و سرنوشت و مقدرات کشور از آب خوردن تا محیط زیست را در برجام و به اعتماد به آمریکا گره زده است در مقابل بد عهدی های مکرر آمریکا چه کرده است ؟

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فیروزآباد با اشاره به تذکرات مقام معظم رهبری در مورد غیر قابل اعتماد بودن آمریکا گفت: دولت مردان تمامی خواسته های غرب در برجام اجرا کردند و حتی پا را فراتراز تهداتشان گذاشتند. از بتن ریزی در قلب راکتور اراک گرفته تا چشم پوشی از خون شهدای هسته ای. . . برای اینکه تحریم ها برداشته شود اما دیدیم که تحریم ها برداشته نشد.

وی در ادامه گفت: امروز شاهد آن هستیم که برخی از بانکهای داخلی با اجرای( اف ای تی اف) مراکز امنیتی و دفاعی، ما را تحریم می کنند !یعنی اگر تا دیروز امریکا به دنبال این بود که کشورها را وادرا کند ایران را تحریم کند. امروز نقشه این است که ما خودمان، خودمان را تحریم کنیم . خودمان با دستان خودمان صنعت موشکیمان را نابود کنیم و این جای پرسش دارد ؟!

میثم امیری با اشاره به اینکه راه حل مشکلات اقتصادی کشور حمایت از تولیدات داخلی و استقلال کشور و اجرای گفتمان اسلامی است اظهار کرد: دشمن میخواهد استقلال کشور را تهدید کند و عناصر انقلابیمان را یکی یکی بگیرد ، چرا عده ای به جای اینکه بد عهدی کشور آمریکا را متذکر شوند میخواهند مسیر انقلاب و امام را عوض کنند ؟! امروز راحل مشکلات اقتصادی کشور حمایت از تولیدات داخلی و استقلال کشور و اجرای گفتمان اسلامی است.

وی افزود: تنها راه برون رفت از مشکلات و معضلات معیشتی و اقتصادی مردم ، توجه به اجرای برنامه های سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی است که با عنایت پرخیر و برکت رهبر معظم انقلاب و به همت متخصصان علم اقتصاد ،جامعه شناسان و دیگر علوم مرتبط با اداره اقتصاد کشور، تدوین شده و چند سالی است به دولت محترم ابلاغ شده است.

عضو شورای تبیین مواضع دانشگاه های پیام نور استان فارس در پایان ضمن تشکر از مسئولین خدوم و زحمت کش، خواهان جدیت و اهتمام ویژه به رفع مشکلات اقتصادی شهرستان و معضل بیکاری جوانان با روحیه جهادی وپیگیری و اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی وهمچنین رفع مشکلات فرهنگی همچون رواج بی اخلاقی واشاعه  فرهنگ غربی در شهر به ویژه حجاب و پوشش بی معنی و نامفهوم برخی از اشخاص، که موجب شده است به نهاد مقدس خانواده ضربه بزند.

نظر شما